Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, July 18, 2013

MY NEW CACTUS

Masa zaman sekolah rendah dulu, aku memang suka menanam pokok.

Aku sukaaaa pokok... masa tu aku tinggal kat Muar dengan Arwah Ucu dan Arwah Atok.

Aku tanam sayur-sayur siap ada batas.. hehe...

Bila dah usia bangka nie.. malas la plak.. sebab macam banyak lagi benda nak difikirkan dan diuruskan...

Kesian suami saya yang lebih 'lady' daripada saya dalam bab dekorasi dan landskap rumah nie.

Hari nie, time lunch tadi aku pergi nursery
Nursery bunga ya bukan Taska... heeee....

Tujuannya untuk mencari pokok kecik-kecik, for projek Dunia Sains & Teknologi Kak Long.

Huhu...cari punya cari.. terfikir plak nak beli seketul dan bela dalam opis nie...

Apa lagi pilihan yang ada... Kaktus lah!

Sebab kaktus not fussy, takde sampai kena siram hari-hari...

DANNNN.... sebagai simbol 'LEAVE ME ALONE, I KNOW WHAT I AM DOING' dan 'GET THE HELL OUT OF MY LIFE' ...aku cari yang berduri baik punya....

Sumpah kalau aku baling kat those buggers... sure menyeringai mcm kena baling tulang ikan todak!

My name is CACTUS... Call me Cathy :D
durinya memang tajam dan keras macam tulang ikan - for real !!!

No comments:

Post a Comment