Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, July 8, 2013

BERSYUKURLAH DENGAN SETIAP REZEKI DARI ALLAH SWT

Salam Isnin... Monday You All :-)

Alhamdulillah...kerana hari ini aku masih bernyawa...
Alhamdulillah...kerana aku masih punyai mak, adik-adik, suami, anak-anak, sahabat...
Alhamdulillah...kerana aku masih sihat dan masih mampu menaiki motorsikal untuk ke tempat kerja...
Alhamdulillah...despite kesediha yang datang, aku masih mampu mengawal emosi yang sedikit tersasar pagi ini...

Alhamdulillah Ya Allah... Alhamdulillah... kerana aku sebenarnya sering terlupa akan nikmat-nikmat besar yang selama ini aku pandang kecil...

Ya Allah, murahkanlah rezeki aku...permudahkanlah jalan hidup aku... kuatkanlah semangat aku... jadikanlah aku insan yang berjaya dunia dan akhirat... amin...

No comments:

Post a Comment