Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, July 22, 2013

CHICKEN CHOP RM5.00 ???

Yer... mata anda tidak salah mahupun silap... Chicken Chop RM5.00 !!! Yes... RM5.00 sahaja takde Govt. Tax dan takde service charge! l i m a  r i n g g i t  s a h a j e r k ! ! !

Yessss...saya memang tengah lapar... tapi saya mahu share juga pasal Chicken Chop RM5.00 ini!

Aku tatau kat tempat korang ada tak... tapi kat Johor Bahru.... ada! In fact sangat la femes... Personally aku x pernah lagi pergi ke restoran berkenaan tapi adik aku pernah belanja aku makan dengan kaedah bungkus dan bawa balik a.k.a 'tapau'. Hehehe...

Yang nie ...yang slurpppp menyelerakan ini adalah Chicken Chop RM5.00 kat Hutan Bandar JB ataupun cawangannya kat sebelah TNB Johor Bahru (Jalan Ayer Molek kot nama dia tak berapa nak sure)


Dah nama pun Chicken Chop, memang enak di makan ketika panas la kan... kalau selalu Chicken Chop mahal-mahal diorang bagi bahagian peha... Chicken Chop Mampu Beli ini bagi daging ayam solid... kalau mengikut teksturnya bahagian dada gitu... dan it is completely boneless. NYUM!!!

And bulan Rmadhan yang mulia nie, aku jumpa another versi of Chicken Chop RM5.00 di pasar ramadhan berhampiran dengan rumah aku. Walaupun tak se-ohsem di atas, tapi yeah.... aku still suka... and semalam buat kali kedua aku beli untuk berbuka. Kekurangannya dari segi sos dan tepung goreng ayam la... tapi bagi aku yang bukan jenis cerewet bab makan nie.... OKKKK JERRRRRRRRRRR.....


YUMMEH!

Peringatan: Jika tekak anda adalah tekak diva atau VVIP bagai, anda tidak dibenarkan mencoba Chicken Chop RM5.00 ini... Chicken Chop ini versi sempoi untuk tekak-tekak sempoi seperti aku dan mereka-mereka di luar sana sahaja :-)

No comments:

Post a Comment