Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, July 18, 2013

KAK LONG MINTA CUPCAKE PARAM, AYAH BELIKAN CAKE BAKERY

Salam Kemesraan...

I am back and blogging from my desk in my office at this V Berhad. Huhuhu... Don't talk about mood and effort to do my work because all I can say is segalanya di skala negatif! Yes... my heart has actually gone far far away from here... I just don't have interest to work with this electronics kind of thing anymore!

Ok.. I know.. boring cakap pasal tekanan. Jom cakap pasal MAKANAN! Hehehe... Sepertimana dalam post sebelum ini, aku MC kan. So kelmarin (Selasa) aku ajak Mr. Z bawa anak-anak ke Pasar Ramadhan so that mereka boleh pilih apa yang diorang nak makan untuk berbuka puasa. Kak long & Eiman memang puasa. Arissa tu tidak la kan... Mcm biasa.. semua rambang mata (aku pun!) Hehe... dalam hujan renyai-renyai tu kami beli seadanya. Kak Long nak cupcake, tapi aku cakap makanan dah banyak sangat. Kita beli esok je lah... anak yang baik seorang nie akur.

Nak jadi cerita...semalam aku memang plan nak pergi belikan cupcake idaman Kak Long. Kesian dia kan... sabar je dia... sekali semalam hujan selebat-lebatnya. Interview aku ke mana (opppsss...), cupcake ke mana. Until pukul 5 lebih, Mr. Z baru tiba dari Kota (buat roadtax dan insuran kereta)...hujan masih lebat. Masa dia kat dapur, aku cakapla hasrat di hati Kak Long.. "Anis demand nak cupcake kat pasar ramadan semalam, tapi hujan plak!" dan si kecik Arissa pun dah dekat seminggu menuntut Koko Krunch... yes, anak-anak aku memang suka makan cereals... tataula genetik dan DNA mana tah datang... so tak lama lepas tu hasben aku nie pun keluar kata nak gi amik anak-anak kat nursery.

Lama gilerrr keluar! Sampai-sampai rumah je tengok Arissa membimbit Koko Krunch dia... bukan Koko Krunch pun...nie yang rupa dia mcm cookies tu..tak kisah la kan... bagi anak-anak aku semua jenis cereal adalah Koko Krunch! Tak sempat tunggu waktu buka dah Arissa dan dan tu jugak makan ... 2x tambah... nak tambah lagi...betul2 dia talanya! Akak dengan Abang dia pandang jek... mujur hasben tahan kalau tak sah tak merasa yang berpuasa tu!


Serius macam pelik bila anak-anak makan benda nie time buka puasa.... Tapi.. balik kepada story kek tadi... tergezut aku masuk dapur ada superyummydelicious cake Mr. Z beli!


Sedap giller tak ingat dunia...

Aku rasa nie Tiramisu Cake nie...

I couldn't ask for more!

Terliur plak... haishhhhh..!!!!

No comments:

Post a Comment