Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, July 18, 2013

BISKUT RAYA NYUM NYUM (MAKANAN LAGIK!)

Aiseh... jangan lah marah sebab hari nie asyik post pasal makanan semata-mata :-)
Nawaitu di hati sekadar untuk berkongsi, bukan menunjuk-nunjuk etc...
Memandangkan Aidilfitri akan menjelma tak lama lagi.... korang dah buat / beli biskut raya ke belum?

Kalau ada yang berada di sekitar Johor Bahru / Pasir Gudang / Kulaijaya / Kota Tinggi / Muar yang berminat nak beli biskut raya jom tengok nie:


NYUM NYUM NYUM !!! CONFIRM SEDAP TAK HENGAT !!! DAH BERTAHUN-TAHUN DAH AKU BELI BISKUT DARI MEMBER AKU NIE :D

Memang sedap giller especially Kenari dengan Balqish tu. Aku dan anak-anak dah bedal satu botol dah Kenari. Unfortunately, order untuk Kenari dah tak diambil sebab melimpah ruah order sampai x dapat nak buat dah! Yang lain-lain masih dibuka sehingga minggu depan.

Sila sms / whatsapp or PM inbox Facebook aku kalau nak.

Aidilfitri tidak sempurna tanpa biskut raya.....

No comments:

Post a Comment