Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, May 3, 2012

SETELAH 6 HARI MENYEPI....

...Huhuhu... Kononnyerlah kan... nak belogging beria-ia... but dah 6 hari aku tersenyap gara-gara kesibukan mengejar segala tugasan di pejabat dan di rumah... bila kat office, beria bukak belog sendiri but end up pukul 6pm, shut down PC and byebyebye !!! Bila di rumah pula..beria plan pas tu buat nie pasni buat tu... tapi kena tidurkan si busyuk masyam dulu... tapi end up mama pun sama-sama tenggelam dalam lautan mimpi sambil memeluk si busyuk masyam... sigh! sigh! sigh! Ini pun actually sedang membuat Quality Report for April 2012, take 5 sat... mengantuk yo mengantuk...!!!

Actually I owed quite a lot of posts here... sedangkan pos sempena birthday Eiman pun x diposkan lagi... huwaa... actually hari ini aku ada training, but I was too busy to attend! Halfway through I need to go la.. I just can't take it...

oklah...aku berazam nak settlekan report aku cepat-cepat then boleh buat post sempena birthday Eiman...sian baby boy mama yang dah jauh dari usia seorang baby...tapi sebab dia anak lelaki aku sorang..he will always be my baby boy ;)

No comments:

Post a Comment