Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, May 11, 2012

HARI INI ADA TRAINING AOI TECHNOLOGY

Yesterday was a freaking busy day for me... but finally I made it... VPI untuk Scale-OR FCT done! It is my first FCT VPI okay... sebelum nie buat VPI pendek-pendek..kecik-kecik selalu dah... yang nie agak tricky bagi org yg kurang pengalaman like me...

So that is the reason no post for yesterday. And actually today will be another busy day for me because I am going to attend an AOI Technolody Training from 9.30-5.00PM. What is AOI Technology? Simple explanation... kalau x silap aku la.. Agilent Optical Inspection rasanya... betul ke? Dia mcm image scanning..but it is not X-Ray... sebagai PCBA manufacturing department, this is an essential tool for testing side...so, go for it... sila timba pengalaman sebanyak mungkin ye Eycha :)

Today I am kind of motivated giller... semangat mencanak2.. ntah apsal ntah... but Alhamdulillah... atas kurniaan Allah :) I will do whatever I can to achieve my dream ..now nak focus pada kerja... Tupperware strictly sambilan ya.... :)

1 comment: