Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, May 9, 2012

15:05 - LELAHHHH....!!

No no no ... I don't mean lelah to asthma okay... what I mean is capek, penat, letih or tired... my neck feel stiffed due to long hour menghadap PC, writing the procedure for Functional Test (err.. browse-browse juga sambil2 tu...) and beside that, I also take time untuk meningkatkan paras glukos dalam darah dengan menyedut dan menceduk ais jagung yang aku beli dari Hairul Hadi Cinoni time lunch tadi... (gambar x sempat nak amik sebab aku dah belasah dulu... mentakedarah tak hengat!)

Tapi hr nie mcm rezeki bab makan nie murah sket lar...

Aku breakfast tapau chicken lasagne yg aku masak time dinner malam tadi... ada balance sebab aku x dinner malam tadi... aku makan time bekfes... then lunch plak aku ada tapau nasi kerabu dr Jalan Merbau kt Bandar Putra... so dah x perlu berpanasan time lunch utk mencari makanan....

Time dok gedik-gedik santai dgn dak opis... Technician aku bagi plak Cadbury Dairy Milk yang bar besar giler 175g itu... wow... dengan kek pandan roll... rezeki.. Technician aku kata.. amik je semua.. bagi baby aku.. hah.. baby..?? Opsss... he means Busyukmasyam :)

Then aku kuar sat nak beli pisang goreng kononnya tapi gerai tutup jadi aku beli ais jagung... balik je kat desk tgk ada kek dalam Tupperware :D :D :D Alhamdulillah.... rezeki lagik.....

Moral of the story... be nice, and nice people will be nice to you :) Kalau org tu mmg tak nice... don't waste your time trying to be nice... buat penat je... not worth it...!!!

No comments:

Post a Comment