Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, May 28, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME...!!!

HAPPY BELATED BIRTHDAY TO ME...!!!

wakakaka... dah 6 hari pun berlalu tapi I was too busy to update my belog.. with the boss yang mcm permanently melepak di meja masing2 kat belakang aku... how do you expect me to update my blog like mad..?? So, sementara boss2 aku sibuk bermeeting sesama sendiri...aku nak update juga update belog aku sekarang.. hehe... :-)

Aku dilahirkan pada 22 May 1979 ... and aku x de la malu-malu kambing nak mengakui bahawasanya umur aku dah 33 tahun, this year... tiada sebab aku nak malu kerana aku masih berjaya mengekalkan kesihatan tubuh badan dan kesuburan sel-sel lemak yang mmg sangat degil nak dibakar menjadi tenaga...!!! Takpe lar kan..janji happy.. walaupun x de la happy mana pun hidup aku... FYI, aku rasa dlm banyak-banyak tarikh in May nie kan aku rasa mcm 22 May tak ramai yang lahir..tak kira lah tahun mana pun... serius okay.. masa di Terendak dulu, aku cuma berkongsi tarikh lahir dengan classmate aku Marzaini... and masa aku sibuk wish2 birthday kat friend Fb Kedai Tupperware, jumlahnya tampak agak kurang dari tarikh-tarikh lain... huhu...tapi takpela..ini bermaksud, 22 May itu adalah tarikh yang istimewa... :)

Well, seperti yang aku niatkan dari awal-awal tahun dulu..aku malas nak celebrate or ingat sangat tarikh birthday ini...sebab rasa mcm hati ini sangat terluka disebabkan sesuatu yang terlalu private untuk aku sharekan di belog sendiri..but alhamdulillah, 22-May-2012 turned to be great for me... tiada celebration bersama husband dan anak2 but Mr. Z beri aku hadiah..seutas jam tangan Casio kaler biru tali besi... aku okay jek..dah lama aku x pakai jam tangan kan... :) actually aku ada je jam tangan.. which is Calvin Klein yang Mr. Z juga belikan masa birthday aku yang ke 22 pada tahun 2001 tapi jam tu aku simpan kt mana ntah... SIMPAN okeh..niat nak pasang bateri sebab itu adalah hadiah birthday yang paling berharga buat aku selama ini..tp asyik lupa je nak bawak gi kedai untuk repair...takpela..nanti kalau dah ingat aku sure repair... that is a masterpiece... anyway, jom tengok hadiah yg Mr. Z bagi aku :-)

Birthday Present dari suami tersayang... sayangg awak..!!

Itulah dia...thanks ye Abang... i really appreciate it..actually apa pun yang Abang bagi, I always appreciate sebab bukan selalu dapat kan...??? Hehehe... hadiah ini dia bagi before pergi kerja hari birthday tu...and mcm aku kata tadi, no makan-makan segala bagai.. so life goes on mcm hari-hari biasa jer...kononnya aku nak amik leave la on my birthday..nak rest kira-kiranya tapi at last aku end up gi gak keje sebab mcm tetiba bersemangat nak bekerja pada hari tersebut... 

Sampai kat opis...kawan2 'group' aku wish la HB... so does kat FB...:-) and out of my expectation mereka ajak aku pergi HB lunch on the next day (23-May) di SR Setia Tropika... aku kalau bab makan-makan nie, sentiasa ON jer... :-) Ouh, before aku share gambar2 lunch tu..aku nak share dulu gambar Char Kuey Teow Udang yang aku masak untuk diri sendiri dan keluarga utk dinner birthday aku...

Prawn CKT for birthday dinner... sayanggg saya...!!!
So ~ 23 May tu waktu lunch kami pun berombongan Cik Kiah la ke Secret Recipe Setia Tropika... okay, meh aku kenalkan dulu geng2 aku kt opis - Kak Hasnah (QA Supervisor), Majidah (Process Engineer - Philips), Siti Aminah (Planner - Leica je ker..??), Siti Eaisyah (QMS Engineer), Dalilah (Program Engineer - Philips, Stryker...lagik..??) dan Vig (QA Engineer - Philips). One more missing person is Kamachi, Doc Con clerk...tapi dia sedang cuti-cuti India... Kebetulan hari itu Eaisyah drove Odyssey, so seMPV je la ke Setia Tropika. Takmo citer panjang2..let the photos tell the story lah...

Antara yang kami bedal.... kek Secret Recipe jarang mengecewakan...!!!


Inilah KAMI.... Friends Forever...!!!!

Kami-kami lagi...muka aku sendiri memang x banyak sebab aku tukang snap
Whatever it is, we had a great time... thanks again to you guys... kakak comel dan adik2 manis... tahun depan belum tentu berjumpa lagi kan...huhuhuh.....

No comments:

Post a Comment