Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Saturday, May 5, 2012

SABTU YANG SEPI

uwaaaa... it's a lonely evening :( hidup terasa sunyi sepi tanpa my babygirl yang takdela baby lagipun...but I don't care... adik tetap baby mama... Arissa ikut ayah balik umah atok ibu hari ini.. for the first time in her entire life, dia akan bermalam tanpa aku di sisi... and I am missing her already.. so does Kak long yang tinggal bersama-sama dengan aku..x sampai 15 minit dia dah mengeluh, sunyinya tanpa kawan...tanpa Adik..sebab nak main dengan Adik... kalau dengan Eiman memang gaduh jek..huhuhu...

in the positive side, I will have time for my own...buktinya now aku dpt update blog! Normally at this hour sure tengah melayan kerenahnya..or tgh bising bila dia minta itu ini...but I am her mom kan..kepada siapa lagi dia nak meminta kalau bukan aku? yang mengandungkan dia 9 bulan dan menyusukannya genap 2 tahun!

My babygirl Nur Arissa Suraya 2Y 6M ...
Arissa is adik..because she is the youngest... I normally bahasakan dia as si busyuk masyam... ala..nama manja gitu... kan adik, kan?

5:39pm - I am all alone at home now, Kak Long dissappeared ...pergi main badminton dengan Fitra dan Kenneth. Both are her classmate di 2 Arif, SK Bandar Putra. Aku berani bebaskan dia hari ini memandangkan area rumah kami yang gated area. It is safe here, Insya allah. Let her having time with her friend..while aku relax sat before all out dgn sental baju kasut sekolah..dan mengiron baju segunung!

Ini Kak Long

My boy... Eiman


No comments:

Post a Comment