Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, May 28, 2012

MOHON SUMBANGAN DERMA UNTUK ADIK NURLIYANA BR MD AZHAR YANG MENGHIDAP SAKIT JANTUNG (ALCAPA)

Salam dan Good Day Everyone!

This post should've been posted last Thursday or Friday but ya ampun..aku sangat-sangat busy...but thanks to Allah boss2 busy kan..aku nak pos sekarang juga...!!! Selalunya aku sekadar baca-baca di belog or FB orang, but this time it happens to my colleague..frankly speaking aku tak mengenali siapakah beliau tapi atas kesedaran sivik, semangat persaudaraan dan niat ikhlas untuk membantu... aku copy balik email yang aku dapat di sini...dan aku sangat berharap agar sesiapa yang secara tak sengaja membaca pun dapat warwarkan dan panjangkan demi adik Nurliyana... give her a second chance... dia juga berhak untuk menikmati hidup di dunia ini.... jom baca!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya bagi pihak bapa, kepada adik Nurliyana Bt Md Azhar memohon keperihatian saudara saudari semua untuk membantu saudara  Md Azhar Bin Ehwan ( bapa Nurliyana ) Yang  bekerja di kilang Venture Technology Johor Bahru Sdn Bhd , dimana beliau memerlukan anggaran sebanyak RM30,000 bagi menjalankan pembedahan bagi penyakit jantung anaknya ( ALCAPA ) . Kes ALCAPA sangat jarang berlaku pada dan dilaporkan dimalaysia berlaku setakat ini 4 orang kanak –kanak termasuk adik Nurliyana.
Sila rujuk file yg disertakan untuk surat pengesahan dari dan juga gambar adik Nurliyana Bt Md Azhar

Untuk pengetahuan semua, sekarang Nurliyana sedang dirawat di HSA ( Hospital Sultanah Aminah ) Dan sedang menunggu keputusan dari IJN .

Sehubungan dengan ini  saya memohon jasa baik sahabat2 yg berkemampuan dapat membantu Md Azhar Bin Ehwan dgn segera. Ini berikutan adik Nurliyana perlu dibedah dengan segera. Bagi yang kurang berkemampuan sudilah  kiranya  mendoakan Adik Nurliyana agar dapat selamat serta Berjaya semasa pembedahan tersebut.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi di talian

019-7527378 ( Azhar ) / 017-7694003 (Julia)

Dibawah ini disertakan maklumat untuk perbankkan:

Nama        : Md Azhar Bin Ehwan
Akaun No   :151043012835
Bank          : Maybank

Jutaan terima kasih kepada yg sudi membantu dari segi kewangan, Berdoa serta dapat  memanjangkan email ini ke mana2 yahoogroups bagi membantu sahabat kita . InsyaAllah , mudah2'an diberkati hendaknya.


Mari beramai-ramai membantu adik Nurliyana... Jumaat lepas, ada pihak yang ingin menderma tetapi akaun Maybank di atas dah kena block oleh Maybank. Biasalah tu kan.. and saya ada contact bapa Nurliyana dan menurutnya ianya berlaku kerana terlalu banyak transaksi dalam akaunnya dan mungkin hari ini okay la tu.. kalau tak okay juga... boleh je nak tfr kepada saya..saya boleh bg by hand to him, Insya Allah... tidak surut rezeki kita jika sekadar memberi bantuan kepada insan kecil dan doakan semoga adik Nurliyana akan pulih dan membesar seperti kanak2 lain... amin....!!!

No comments:

Post a Comment