Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, May 9, 2012

SELIPAR JEPUN PUN KO NAK CURI KE ??? :(

Mmg dah jd habit aku, bila pi kerja naik motor aku akan bawa selipar jepun pemberian Mr Z (selipar jepun nie dia beli kt Trichy India okeh) sebab aku akan bwk motor guna selipar jepun atas faktor keselesaan nak start motor aku yang agak liat itu. Bila sampai ke opis, aku tukarla pakai kasut kerja... and all this while aku mmg tinggal je selipar biru itu dalam bakul motor. Takde sape kisah pun... ala selipar jepun je kan?

But semalam...

Abis kerja pukul 6 ptg aku terus je la nak balik rumah... sampai je kat motor... O M G .. selipar dah takde! Aku toleh2 kt bakul2 sebelah... aku jengah2 dalam longkang depan motor... takde...!!! I am kind of pissed off..!!! HELLO...!! SELIPAR JEPUN PUN KO NAK REMBAT KE...??? dah tak mampu sangat nak beli selipar? Or at least kalau kamu nak pinjam pun... aku nak tgk hari ini ada tak selipar tu balik semula dalam bakul motor aku...???

Tapi sabar Eca sabar... Eca nak berubah, kan? Calm down... memang memula hati aku dah sumpah seranah maki bagai dah... but when I think back... redha je lah... mungkin rezeki aku menyarung selipar itu sampai ke semalam je kot... mungkin dia emergency kot.. alhamdulillah selipar yang hilang.. kalau motor yang hilang... tak ke haru...???

Tadi sampai opis... aku ngadu kt pak guard... 'bang, smlm selipar saya dalam bakul motor hilang bang' and his respond... 'hah.. selipar jepun hilang?' 'haah...tgk2 la sket kot2 ada pencuri lain dtg lg pasni'

And while aku menapak masuk building aku dgr dia membebel... 'haih..dah miskin sangat ke sampai selipar org pun nak curi......'

No comments:

Post a Comment