Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, May 21, 2012

HAPPY MONDAY !!!

Salam Y'All... :)
Monday datang lagik... after a pretty hectic weekend...!!! Apa yang hectic no..?? Entah aku sendiri tak sure buat  I wasted so much time during weekend for nothing... after that I wish weekend is prolonged from 2 days to 4 days.. teruk tak...??? Kearah produktiviti sifar sungguh...!!!

What I did over the weekend... spend quality time bersama anak-anak kesayangan yang 3 org itu dan suami saya yang seorang itu :) Spend time sampai minyak kereta habis dan aku kena berjalan sampai terjengket2 kaki sejauh dkt 1km dalam hujan panas sebanyak 2 kali utk mentapau minyak kereta...wawawa...sadis kan? Berpeluh2 waktu itu...but takpela..bila lapang dada, buat dengan ikhlas...penat2 pun happy...sampai balik pun pengsan dengan anak2...

Anyway, weekend yg baru lepas ini was another hot and sweaty weeekend..walaupun di selang seli dengan hujan...tapi still panas... aku dah bisik-bisik manja dengan Mr Z...."Bang.... kena beli aircond juga la bang...tak tahan la tidur mandi peluh hari-hari..." and his respond ada membawa harapan positif la..hehehe....cepat bang.. syg doa abg murah rezeki!

Okaylah...nanti aku update lagi...now ada kerja sat....

Daaa.........!!!!!

1 comment: