Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, April 17, 2012

SEEKOR KUCING UNGU

You will not see this everyday.. trust me! Or maybe you never see this.. but look what I found last night....


seekor kucing berbulu purple !! really..?? hmm... she is just a hungry stray cat... but aku sendiri tak sure samada dia didengki oleh manusia busuk hati... yang mencurahkan kaler kat dia or purposely dye bulu dia... atau dia ada sakit kudis bagai, and ada manusia berhati mulia mencurahkan ubat luka pada dia..tapi dari pemerhatian kasar aku... dia kucing normal takde luka kudis pun.. cuma dia sangat lapar...

macamana aku tahu dia lapar? sewaktu aku leka memasukkan duit syiling dalam mesin air sukida... kucing ini mengiau tanpa henti... dan bila saja aku bukakan sampul roti ban coklat si busukmasam (busukmasam is my bongsu...), kucing ini dengan tanpa segan silu apatah lagi memberi salam terus menerkam roti yang busukmasam pegang..huhuhu.. confirm lapar okay, mana kucing makan roti coklat...!!!

pity her... (the kucing), aku pun x de bawak spare cash utk belikan something for her... but aku berdoa la she will be fine and dapat mamam dari mana2 insan yang pemurah dan penyayang...

1 comment: