Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, April 12, 2012

PENING...!!!

Hari nie aku dah bereskan satu VPI utk one model....then siapkan FCT Yield report untuk 1st quarter of 2012...   actually aku masih owe Kris Lothongkam and the gang satu lg yield report utk model ZeroWire... hmm... this one is kinda tough sbb aku kena generate one by one via Work Order then buat santek-santek dlm Excel....

Tadi sempat ngular sat pi opis bawah...printkan gambar haiwan yang Kak Long minta aku printkan... menurutnya, cikgu pesan kepada murid2 yg ada komputer di rumah, cari gambar haiwan herbivor, karnivor dan omnivor..print dan bawa ke sekolah hari Isnin hadapan. So while aku masih ingat nie... maka aku buatlah..some more line clear... bos gi mana yer? Mcm takde jek... ???

OKlah.. sambung kerja sat.....



No comments:

Post a Comment