Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, April 16, 2012

HUJAN OH! HUJAN...

sedang aku khusyuk dgn 'final touch' Q1-2012 improvement slide... kedengaran hujan menderu di luar bangunan ini... huhuhu... hujan...!! rasa lega dan sejuk after a very hot lunch hour tadi... tadi lunch keluar dgn officemate aku yang merupakan seorang kakak..seorang kakak mestilah wanita kan? saja jer nak mention, manalah tau kot-kot jadi issue, kan?

pada waktu inilah aku rasa alangkah bestnya kalau aku berada di rumah.. ALONE... boleh mengenyahkan keletihan... boleh melipat kain tanpa gangguan anak2 yang ligat melipat dan melanyak everytime aku taburkan baju2 yg berbakul-bakul itu...huhuhuh...

dan seperti biasa... pada jam-jam beginilah otak aku akan ligat berfikir.. what for dinner tonight?

Huhuhu... pagi tadi before aku keluar rumah, sempat menjengah freezer and fridge.. mlm tadi Mr. Z pi kedai and nampak mcm dia ada beli bahan basah untuk dibuat lauk... hmm.. ada ikan terubuk kegemaran aku... ada kerang... ada tauhu... ada taugah.. ada bayam (itu sayur kegemaran Mr. Z). Rasanya mcm nak masak kerang rebus berserai dan tauhu dan taugeh masak lemak lah..that would be nice, kan?

oklah..sambung kerja sat.... 6pm tajam... cabut...!!

No comments:

Post a Comment