Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, April 6, 2012

DAH LAMER TAK UPDATE KAN?

Yup..lama giler tak update...now rasa mcm nak start balik..huhuuhh..berapa kali dah aku ckp menda yg sama yo...????


Actually banyak je post dlm belog nie cuma aku je yg x publish.. malasla..bkn menarik pun.. tapi mcm nak beloging bebetul la plak.. saja..like a daily journal kan..utk rujukan di masa hadapan kot2 there's something aku terlupa ke.. or something worth to be remembered ke .. kan...???


Anyway ~ rasanya for this time...enuff la dlu..aku tgh dok membaca semua email2 kt outlook for past 2 weeks..mcm2 email customer yg aku mcm abandoned..anyway, if you were thinking aku nie kerja ape? customer? customer aper? .... Norafesa adalah seorang Test Engineer di sebuah kilang di JB... Norafesa communicate with customers di US... and in part time basis... ALHAMDULILLAH... Norafesa sekarang adalah seorang Director Tupperware Brands Malaysia... kalau sesiapa yg giller Tupperware, jom sopping online di Kedai Tupperware macam2 ada..harga pun istimewa..eh chewwah..!!! hehehe... aku dulu menceburkan diri dlm bidang Tupperware dgn niat nak bisnes jek..sedar2 skang satu almari pun dah x muat..nak guna sayang..maklumla..mende mahal..hehehe... 


Oklah... stop dlu... :)


No comments:

Post a Comment