Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, October 1, 2013

NASI KUKUS AYAM DARA

Salam Y'All...
Lama dah tak buat entre pasal makan-makan, kan?
Gambar etc banyak dlm Note 10.1 tapi x gagah nak mengupdate belog sbb malas bperang dgn anak2..
Tapi hari nie aku amik halfday leave sbb nak settlekan registration tadika Adik for next year (2014) and transit for all ketiga2 anak aku...so sempatlah nak update sat :-)

Actually tengahari tadi aku dating dgn En. Z masa lunch... lama giller tak lunch berdua dgn dia (menipu..baru je dating dgn dia 2 minggu lepas masa tgk wayang kan...ngengada!)  En. Z dah byk kali warwarkan pasal Nasi Kukus Ayam Dara yang dia mkn almost everyday kat Nusa Perintis nie.. hari tu dia ada tapau sebungkus untuk aku rasa tapi dah sejuk plus anak2 nagabuana nie berebut, maka dptla sesuap dua jek..huhu...

So, since aku halfday... En. Z ajak aku turun gi SILC hari ni lunch dgn dia...boleh mkn panas2...memang panas sungguh2!

Aku ingatkan kedai rupanya warung jerk.... tengah2 panas terik makan nasi dgn ayam panas...pergkhs... tangkap berpeluh beb!

Nasi lembut dan sedap giller... kuah gulai...sayur kacang goreng..sambal belacan..timun potong and boleh pilih ayam dara rempah, puyuh rempah atau ikan keli goreng. Aku? Opkosla ayam..... superb!!!!!!!!!

Harga sehidang just RM6 termasuk air sirap 'free flow'. Memang berbaloi...berderet orang beratur.....

Sesiapa yang turun area SILC or Nusa Perintis...aku cadangkan korang try!

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment