Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, October 16, 2013

MEMPERKENALKAN WWW.MERAKXKLUSIF.MY

Salam Rabu Y'All~

Amacam mood raya?
Mesti ada yang seronok ada yang x seronok... adatlah tu..raya nak tengah2 minggu...ada yang raya cuti panjang balik kampung..ada yang dok rumah je rehat2...whatever it is Selamat Hari Raya Aidiladha....

Anyway, tahun nie aku x dapat any daging korban pun..xpelah..semoga mereka yang lebih berhak dapat menikmati rezeki tersebut :-)

Anyway, aku nak introduce my blogsite www.merakxklusif.my :-)

Belog nie dah lama aku register...tapi x hidup-hidup....tujuan asalnya adalah projek rahsia aku dan Encik Z...but atas sebab yang tak dapat dielakkan, projek tu tertangguh... jadi, fikir-fikir..rugi dibiarkan begitu sahaja. So why not aku hidupkan dengan perniagaan yang sedang aku jalankan iaitu Shaklee...

Therefore, aku harap sangatlah rakan-rakan blogger aku dari sini sudi singgah ke sana... sudi follow belog itu... Inshaa Allag, ianya bukan sekadar Shaklee tetapi menjurus kepada tips2 kesihatan dan gaya hidup sihat masakini... Please give me your support ye... thanks all!

No comments:

Post a Comment