Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, October 25, 2013

JUMAAT TERAKHIR KU....


Salam Jumaat...
Semoga Allah memanjangkan usia dan memurahkan rezeki aku dan seluruh umat Islam sejagat....
Tajuk pos yang tak boleh blah, aku sendiri jadi takut sendiri bila baca balik

Yups it is last Friday... last Friday of the month...
Because next Friday is November 1st, 2013.

Dan secara rasminya hari ini adalah Jumaat terakhirku
Jumaat terakhirku sebagai Test Engineer di Venture Pintarmas Sdn Bhd

Inshaa Allah, pada hari Jumaat minggu hadapan...
Aku akan memulakan langkah baru dalan hidup aku...
Aku tidak lagi terkongkong bekerja dengan orang...
Aku takkan berharap kepada gaji lagi...
Aku tak perlu lagi buat benda yang aku tak suka...

Aku akan buat apa yang aku suka...
Aku akan kerja sendiri...
Aku akan jadi boss aku sendiri...
Aku akan buat apa aku nak buat...
Aku akan bentuk disiplin diri...
Aku akan urus sendiri segalanya...
Aku tak perlu report kat sesiapa...
Aku akan dibayar dengan apa usaha yang aku lakukan...

Ya Allah ~ aku berharap akan keindahan...
Kalau pada waktu ini sebulan yang lalu aku rasa takut... aku rasa insecure...
Tapi aku tahu bahawasanya Engkau Maha Adil
Engkau Maha Memberi Rezeki
Dan sesungguhnya aku yakin aku telah membuat pilihan yang tepat

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan
Ya Allah, permudahkanlah perjalanan hidupku
Ya Allah, bukakanlah pintu rezekiku seluas-luasnya

Rabbighfirli Warhamni Wajburni Warfa'ni Warzuqni Wahdini Wa'aafini Wa'fuanni....
Ya Allah ampunkan aku, rahmati aku, kayakan aku, tinggikan darjatku, murahkan rezekiku, berikan hidayah kepadaku, sihatkan aku dan ampunkan aku.....

No comments:

Post a Comment