Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, October 23, 2013

LAZADA... LAZATNYA !!! MY WISH LIST...

Aku tatau apakah maksud Lazada dan apakah ia mempunyai tali persaudaraan dengan perkataan LAZAT sebab offer di sana memang lazat-lazat!

Ok..poket aku tidak cukup lazat, itu masalahnya!

But I secretly (well no longer a secret, obviously!) have 2 items in my wishlist. Actually banyakkkk je yang aku nak.... pompuan dan shopping, kan?

Tapi ini 2 benda aku really-really nak !!!!

1. HAPPYCALL DOUBLE SIDED PAN




My oh My !!! I really-really want this...!!! Berbulan-bulan dah aku idamkan... dahlah harga murah giller plak tu.... sadly, hari tu En. Z belikan mak dia for her birthday (well, atas cadangan aku) tapi dia tak belikan untuk aku punnnn..... Abang.... belikanlah satu... nak masak sedap-sedap untuk Abang juga, kan??? 

Kenapa aku nak sangat benda nie?
- sebab memudahkan kerja memanggang
- this will be a useful tool for my next business plan which involving masak-masak!

2. 


Coolness !!!! I love pies... my husband loves pies! An my kids love it too...!!! And I love to do pies business, belum ada orang buat online lagi kot.... this will be a good start..... senang nak buat okay..cuma kuantiti sikitla... takpe... item no. 1 tadi tu boleh merealisasikan projek aku tu.....

Uwaaaaaaaa....... so kena kerja keras..cari duit banyak2..dan jadikan modal....

One step to millionaire.....!!!!!

No comments:

Post a Comment