Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, October 24, 2013

MENU PILIHAN HARI INI ADALAH....

Memang superb!

Memang awesome!

Sesungguhnya kalau makan kat sini...memang tidak pernah menghampakan aku!

Masa memula datang dulu aku rasa macam mahal jek.

Tapi dengan kualiti, kesedapan dan kebersihannya... aku rasa memang murah banget dah...!!!!

Pilihan aku hari ini adalah.......


Jeng Jeng Jeng.....




Amacam? Menjejeskan air liur tak?

Nasi Putih
Gulai Nangka Muda
Paru Rempah Goreng Garing
Bergedil Kentang
Sambal Sotong Sumbat
Terung Sambal

Terserlah ke'nagabuana'an aku kan?
Hahaha... ada aku kisah?
Sempoi je makan sorang-sorang di SELERA PADI EMAS DI BANDAR BARU UDA nie...!!!!

Yes.. Nasi Padang di restoran Selera Padi Emad, Bandar Baru Uda.

Lokasinya? Google Maps je la..bukan besar mana pun BBU tu...

Kepada yang tak tau BBU kat mana.. BBU nie di Johor Bahru yer... hehe..

Harga?
Ini memang selalu jadi isu...

Dengan menu pilihan hatiku di atas itu, aku kena cas RM6.50 sahajork termasuk air kosong.

p/s - sepuluh kali aku datang sini, memang biasanya ini lauk yang aku amik... well plus minus la.. dan pilihan lauk memang banyak... so jgn risau..sediakan duit dan perut jek...

2 comments:

  1. ya Allah .. nampak sedap !! alhamdulillah ... kenyang. walaupon dpt tgk gmbr jerk... hehehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha~kalau turun JB mesti singgah lunch kat sini taw! memang seriously puas hati :-)

      Delete