Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, July 13, 2012

KIT PENGESAN BABI KELUARAN IFTITAH SOLUTIONS

Lately, pada zaman serba moden dan pelbagai jenis makanan boleh didapati tak kira fast food or slow food, pelbagai isu halal timbul. Well, pagi tadi on the way pergi kerja kebetulan kereta yang kami naiki berselisih dengan lori roti Massimo. FYI, walaupun roti nie dah agak lapuk di KL dan Lembah Klang kat JB nie boleh dikatakan baru lagi la juga... in fact isu Halal nie menjadi perbualan aku dan Mr. Z tadi bila aku cakap kat dia... "Abang, roti Massimo nie bukan dulu ada keraguan kehalalan dia ke?" dan Mr. Z cakap senang citer Massimo nie milik ex-owner Gardenia...well, we once received an email pasal citer nie... but yg menariknya Mr. Z ckp malam tadi dia menonton rancangan Ejen Halal di TV Al-Hijrah (di saat aku sudah enak melayan mimpi...malam td aku flat out..pkol 9 dah tidur.. Ameera pun aku x tengok) berkenaan Kit Pengesan Babi Dalam Makanan... Wow! Alhamdulillah for this technology... click LIKE! Hehehee...

Aku tak baca pun lagi di website yang Mr. Z mentioned tadi but sempat google untuk melihat bagaimana rupanya Kit Pengesan Babi ini...macam pregnancy test pun ada...hehehe... Anyway, read more on Kit Pengesan Babi di Facebook atau website Iftitah. Personally, pada pandangan aku setiap keluarga Islam sepatutnya memiliki produk ini bagi memelihara keluarga dari termakan benda-benda haram yang akan merosakkan hati kita sendirik. What do you think...???



No comments:

Post a Comment