Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, July 10, 2012

KEPALA SAYA SANGAT PENING !!!

Salam Y'All... Happy Tuesday... huhuhu...

This is a Tuesday that turn to be not-my-day at all !!
Apart from kejayaan aku memasak Onion Bhaji buat pertama kali dalam hidupku malam tadi dan berterusan as bekalan breakfast, hari ini not a good day for me...

...With the financial crisis getting even worse nowadays (huhuhuh....uwaaa...!!!) Kepala jadi pening! Berselirat! Then...dengan kerja yang mcm dah banyak giler tak tertanggung..howwie...??? Aku jadi penasaran...

And sangat serabut kat office nie..tak cukup dgn bising dari amnusia...renovation next door also make me headache! Kentang-kentung-kentang-kentung.... stress!!! 

Lepas lunch aku nak beredar ke unknown place...

No comments:

Post a Comment