Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, July 11, 2012

AKU INGATKAN MALAM TADI RUPANYA.....

Chehhhhh....!!! Mati-mati aku ingatkan malam tadi final Masterchef Selebriti Malaysia... mcm nak rak chef in da house nie masak mee goreng 'tomato-pick-pick' basah sepantas kilat sebab nak menghadap Astro Ria ...sekali tengok2... haaaa...??? Gol & Gincu...??? So bilakah agaknya final Masterchef Selebriti Malaysia nie...??? Tadi aku bukak WEBSITE MSM nie...


Jom layan Promo sekejaps....


I JUST CAN'T WAIT....!!! Anyway, hari ini dalam Harian Metro ada cerita pasal Soo Wincci yang cantik itu...siapa minat Wincci (macam saya...), bolehla baca :-)

At the end malam tadi aku layan Ameera... suka juga cerita nie sebab ada Syamsul Yusof dan Rita Rudaini...both aku suka... :) plus layan si Zarina yang Saiko Tak Boleh Blah itu....huhuhu.... and soundtrack dia yang aku sangat suka... lagu Mojo - Andaiku Bercinta Lagi...sedap okay suara dia...!!!



Okaylah...dah pukul 9.08am...time to work...!!! Till then.... ;-)

No comments:

Post a Comment