Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, July 20, 2012

ESOK START PUASA

Salam Jumaat Y'All... :)

I have been extremely busy for this week, busy dengan kerja di office dan of course with my lifetime-warranty-plastic business a.k.a Tupperware. Kalau ada masa..jom jengah my online shop di KEDAI TUPPERWARE :) Manalah tau kot-kot ada yang terberkenan nak berbelanja untuk ruang makan anda sempena Ramadhan dan Syawal nanti...so..jomlah :-)

Esok dah start puasa.. so, bersempena dengan ini aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. Azam puasa aku kali ini.... puasa penuh..?? Almost mustahil lah! Azam aku adalah untuk merapatkan hubungan aku dengan Sang Pencipta, Insya Allah :-)

Bulan puasa nanti, Insya Allah lebih masa untuk berblogging time lunch hour (kalau aku x pengsan lah sebab ngantuk).. tapi bulan puasa nanti adalah bulan hyperbusy di rumah...manakan tidak... kena bangun seawal pagi untuk menyediakan juadah sahur (walaupun pada ketika aku x puasa!) dan kena rushing memasak untuk berbuka since working hour aku x berubah sepanjang Ramadhan nanti... sampai rumah almost 7PM...can u imagine...???

And yang paling tak best bila Taska dah bunyik yang waktu penjagaan hanya dihadkan ke jam 6.30PM sepanjang Ramadhan... then cuti raya seminggu...hohoho....that's typical Malay business that I really don't like and I wish I have a choice!!!

Takpelah..terima sahaja dengan lapang dada, semoga Allah permudahkan segala urusan aku, Mr. Z dan kiddos sepanjang bulan yang mulia ini...

MOHON KEAMPUNAN DAN KEMAAFAN SEKIRANYA ADA SALAH DAN SILAP YANG TAK DISEDARI DAN DISENGAJAI SELAMA INI....

DOs & DON'Ts SEPANJANG RAMADHAN :)


NIAT BERPUASA


DOA BERBUKA PUASA


No comments:

Post a Comment