Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, July 12, 2012

KEJOHANAN OLAHRAGA SKBP 2012

Aku memang dilahirkan bukan untuk menjadi seorang olahragawati. Kalau ada acara siapa makan paling banyak, aku boleh la...hahaha... dengan terhegeh-hegeh lari membawa lemak-lemak tepu di badan... sesilap habis lopak padang kalau aku lari! Hahaha...aku memang 'comel' sejak lahir dan makin comel bila usia merangkak ke alam awal 30-an ini...wakakakaka...PoYoS...!!!

So... bila Kak Long terpilih untuk memasuki acara 4 x 50m mewakili rumah hijau.... immediately aku tahu...that's not coming from my genetic! Either from Mr. Z atau she is already genetically modified! Hohoho... mama yang kejam cakap mcm tu kan? No-lah! It's actually in the blood... from Mr. Z la yang sememangnya seorang pelari pecut pada zaman sekolah (mengikut kata dia lah)... Alhamdulillah :)

Tanpa membuang masa... let the pictures do the talking... Kak Long memang hebat... Mama proud of you :)




  





 And pasukan Kak Long berjaya mendapat tempat ketiga :-) dan johan Kejohanan Olahraga SKBP 2012 dimenangi oleh rumah hijau....!!!! Well done you girl...!!!





No comments:

Post a Comment