Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, June 20, 2012

TEPUNG MAGIK ~ SEDAP, RANGUP, HEBAT...!!!

Salam Y'All... :-)

Hari ini aku nak sharekan bisnes kecil-kecilan aku... for those yang mengenali aku, aku memang berminat sangat kalau bab-bab bisnes nie.. and aku dah hampir 2 tahun berkecimpung dengan business Tupperware. But yang itu memang panjang lebar kalau nak cerita. Hari ini aku nak share tentang bisnes secondary aku iaitu TEPUNG MAGIK :)


Pernah dengar Tepung Magik? Tepung Magik ini adalah campuran tepung keluaran bumiputera yang halal dan toiyibah! Dikenali juga sebagai Tepung Goreng Cendawan... boleh kontek aku kalau berminat nak membelinya. email ke norafesa79@yahoo.co.uk or facebook www.facebook.com/kedai.tupperware. Teruskan membaca promo aku ini:




Tepung Goreng cendawan ini mendapat gelaran tepung magik sebab kerangupanya kekal berjam-jam lamanya. Tidak seperti tepung biasa yang berada dipasaran, ianya akan cepat lemau setelah digoreng.

Kelebihannya ;

Cepat & Mudah disediakan
Cendawan Goreng
Tidak Berminyak
Cendawan Tidak Melekat
Tanpa Telur
Tepung tidak digunakan dengan Banyak
Tidak menggunakan minyak yang banyak
Cendawan Goreng tidak cepat lembik (soggy)
Rasa macam kulit ayam KFC (ini customer yang cakap)


1 unit beratnya: 475 gram


Harga:
1 bungkus - RM12.00 termasuk pos (RM15.00 Sabah/Sarawak)
2 bungkus - RM20.00 termasuk pos (RM26.00 Sabah/Sarawak)
3 bungkus - RM29.00 termasuk pos (RM37.00 Sabah/Sarawak)


Beli banyak jimat banyak :)

Jom tengok antara hasil gorengan Tepung Magik yang superlazat ini....


APALAGIIIIII...............JOMMMMM BELIIIIIIIIIIII...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment