Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, June 11, 2012

PAGI-PAGI ISNIN DAH BENGANG

Salam Y'All... Happy Monday!

One of my habit la kan... yang aku sedar is aku memang rasa marah sangat bila pen aku hilang... yes, definitely pen yang aku suka pakai lah kan..kalau yang tak suka tu aku apa kisah la...

And it happens again today... hadoila... actually pen itu adalah pen company bagi... company bagi pakai pen pendek brand Faster yang ada 3 dakwat tu.. you got what I mean.. ha..it looks like this:


Tapi hari nie masuk opis dan menjajau cari....takder!!! Hah...stress...!!! Aku suka pen nie sebab dia handy..ink biru, merah dan hitam..dan dia gemuk..sedap dipegang dan menulis...yang penting dakwatnya lancar tak tersekat2...!!! Mana ek kamu hilang...???

For the time being, sementara tunggu jumpa semula... kena la guna pen kaler single dan tirus...huhuhuh...hopefully jumpe kat rumah nanti....(kalau bukan kes kena rembat kat meja opis la..sebab I honestly not sure where I left the pen)

HAVE A GREAT MONDAY AND WEEK AHEAD...!!!

No comments:

Post a Comment