Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, June 1, 2012

SATU BENDA YANG AKU RASA AKU KESAL SANGAT

Aku mcm tak terluah benda ini...

Tapi aku mesti luah juga supaya aku rasa agak lega...

Actually aku ada something yang aku kesalkan... which is aku tak mampu nak bawa anak-anak aku pergi jalan-jalan sewaktu cuti sekolah. They deserve it actually... kesian mereka... cuti sekolah duduk rumah, pergi taska and paling jauh pergi rumah atok-atok diorang je...

Most of the time aku mesti rasa... kenapa aku tak mampu? Kenapa bila aku gaji je... baru je nak WOW... tak sampai berapa jam, burdens yang bukan supposed aku galas pun terpaksa aku count and end up aku tak cukup untuk diri sendiri pun!

Aku sedih...!!! Aku cukup sedih...!!!

Sian Kak Long... Sian Eiman... Sian Adik... !!!

I will keep trying to make this comes true... tak perlu jauh-jauh... dapat pergi like Melaka ker.. KL pun dah cukup...

Tapi memang still ianya hanya dalam bayangan, bila sikap itu tidak diubah... aku penat dah...!!! Aku dah muak dan aku dah bosan...!!!

No comments:

Post a Comment