Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, June 19, 2012

RASA MACAM NAK DEMAM

Salam Y'All...

It has been a week since peristiwa 'berdarah' itu... yups, my heart is bleeding...and sampai hari ini belum pulih lagi...apatah lagi bila luka itu tak dirawat malahan disimbah asid, cuka etc bagai sampai makin dalam dan pedih apa yang aku rasakan :(

Nak buat macamana kan..sedangkan waktu aku tak bersalah.. silap salah aku dicari digali dan diciptakan.. apatah lagi bila aku ada buat salah! Benda yang kecil pun akan diperbesarkan...hari ini aku rasa lelah! Dengan cuaca yang panas membara..dengan sokseksoksek mcm nak selesema..ditambah lagi dengan 'suntikan' racun yang diberikan... aku rasa sangat lemah... aku rasa alone sangat..dan aku rasa sedih...

Aku sampai level rasa...tak guna aku buat baik...bilamana yang buruk juga dipandang dan dinilai...

Ya Allah...makes me strong, please show me the way out... Amin....


No comments:

Post a Comment