Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, August 6, 2013

SALAM AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN


Salam Y'All...
Hari nie last day aku bekerja sebelum bercuti hari raya...
So, sebelum saya Offline dan tatau dapat online ke tidak...
Izinkan saya menghulur sepuluh jari memohon keampunan atas segala salah dan silap
Andai ada tutur kata yang kasar, andai ada bicara yang menyentuh rasa, harap maafkan.
Kalau ada terambil, terpinjam, termakan dan terminum... pinta halalkan.
Kalau taknak halalkan, cepat tuntut dari saya sekarang...

Kepada yang balik kampung... memandu dengan berhati-hati...
Kepada yang beraya kat rumah jek.. don't worry okay jek..tahun lepas aku dah buat dah.. okay jek...
Kepada yang raya kat obersea... ok what.. best!! Seronok lagi meriah sakan...
Kepada yang tak dapat cuti raya..lepakla.. ala raya jek.. bukan aper pun...
Aidilfitri adalah hari kemenangan setelah sebulan berpuasa.. that's all...
Jangan emosi-emosi...

Jaga aurat sepanjang musim perayaan...
Jangan over eat nanti over weight... (kalau dah overweight nanti cari saya tau, meh saya tolong kuruskan!)
Dalam beraya sakan, jangan lupa mereka yang dah tiada...
Jangan lupa saudara seagama yang kurang bernasib baik...
Insafkan diri..muhasabah diri...

Take care semua... till then... semoga selamat segalanya :-)



No comments:

Post a Comment