Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, August 26, 2013

KISAH CINTA AKU DAN DIA (pre-introduction)

Selepas aku dikejutkan oleh mimpi ngeri pada malam Jumaat itu... aku macam berkobar-kobar plak nak flashback down to memory lane the good old days perkenalan, percintaan aku dan En. Z ... saja-saja jek, setidak-tidaknya kot satu waktu nanti aku dah nyanyuk ke,. aku dah jadi pelupa tegar ke..bila aku bukak balik belog nie dan baca, boleh remind back time-time itu...

Takpun, anak-anak aku sure excited nak tahu kisah CINTA ANTARA BENUA aku dan ayah dorang... kikiki.....

Seronok apa.. walaupun selalu bercakaran like rimau betina dan rimau jantan... opkos la we have our sweet, romantik, jiwang-jiwang time yang mungkin orang lain tak rasa... or mungkin aweks-aweks lama En. Z tangkap jealous kalau tau...wakakak...

Dia boyfriend first aku ~ tunang first aku ~ then suami first aku ... walaupun aku mungkin ranking yang ke belas-belas or puluh-puluh.... well, aku tak nak tahu semua tu... yang pasti ini Kisah Cinta Aku dan Dia...

Chewasss... tajuk poyo... tunggulah bebila aku free aku start.... as for now, 17:27 26/08/2013 .. aku ada kerja penting nak buat... VPI-NDE-GEN-0015 Rev. No. 18.

gambar raya tahun nie, yer perut aku buncit tp itu tidak bermakna aku mengandung...aku tgh nak berdiet Shaklee nie, tunggu testimoni real life aku... aku cabar diri sendiri nih!
P/S: Malam nie kenalah nampaknya aku menyelongkar gambar dulu-dulu..heheheh....

No comments:

Post a Comment