Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, May 16, 2013

BERITA GEMBIRA BERITA DUKA

Lama x blogging kan?
Same reason... busy, tak sempat... huhu...
Berita gembira...
1. Alhamdulillah, Eiman semakin lancar mengeja dan membaca...dan nampak semakin berminat untuk membaca. Teruskan usaha sayang, Mama will support you.
2. Cerita basi, tapi nak share juga!! Alhamdulillah, walaupun PR terpaksa 'lain kalilah'... Dr Sheikh Ibrahim kekal sebagai DUN Sungai Abong. Semoga usaha beliau diberkati Allah. Amin!
3. One of my bestest friend akhirnya bertemu jodoh... Allah je yang tahu betapA bersyukurnya aku kerana akhirnya dia dipertemukan dengan lelaki yang berjaya membuka pintu hatinya. Ayie, aku doakan kau berbahagia hingga ke syurga dan dipermudahkan segala urusan. Inshaa Allah :)
4. Seorang lagi sahabat setaman perumahan dapat Jackpot apabila disahkan hamil anak keempat. Alhamdulillah, semoga Allah memberi kekuatan kepada Sakimah dan dipelihara janin di dalam rahimnya sehingga selamat bersalin nanti. Harap kali nie boboiboy setelah 3 jelitawan..hehehe...
5. Latesttttt.......sahabat yang sekian lama menunggu is double line this morning !!!!! Alhamdulillah Ya Allah Ya Rabbal Alamin.... aku yang overexcited... kepada Puan X, take care of yourself... layback and just relax... semoga Allah memudahkan perjalanan sepanjang kehamilan sehingga selamat melahirkan...


6. Oh luper.... lagi satu... my ex-colleague yang manis dan manja Elyani dapat baby girl at last!!! Alhamdulillah.... Aimy Sophea sangat adorable!
Berita duka....
1. Tadi baca belog Ben, ada problem yg kurang jelas akan kandungan siisteri yang memaksa beliau melalui proses ERPOC. Semoga mereka sekeluarga tabah dengan ujian Allah
2. Aku masih di sini belum sampai seru untuk melebarkan sayap...huk!
3. Ujian 'peribadi' datang bertalu... tapi aku yakin ada hikmahnya, one of them is hati aku makin dekat kpd Maha Pencipta.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment