Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, May 15, 2013

AYAT MURAH REZEKI DAN CEPAT KAYA

Assalamualaikum WBT, sebagai rujukan untuk diri sendiri dan perkongsian untuk sahabat2 online yang lain... mari amalkan semoga kita lebih kaya dan berjaya... Inshaa Allah dan Amin :)


petikan kata-kata dari hamba Allah yang sharing di Facebook beliau:
"Semenjak saya amalkan doa ini minggu lepas (29/4/2013 - 4 Mei 2013) rezki saya masuk mencurah2..cuma tambah zikir subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar sebanyak 33x.. Kiranya lepas dah habis zikir2 tu, baca pulak zikir ini sebanyak 33x..Masya-Allah korang akan terperanjat dengan keajaibanya..sudahlah ayatnya dipetik terus dari Al-Quran, bahkan maksudnya juga sudah menggambarkan segala-galanya...bukan rezki saya sahaja yang masuk, bahkan rezki keluarga saya juga..Allahuakbar...Allah maha besar."

Tidak salah kita amalkan..semoga beroleh apa yang dihajati. Amin!

71 comments:

  1. Terima kasih kerana berkongsi. Semoga penulis ini sentiasa dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Encik Nizam atas doa dan kesudian untuk singgah ke blog saya. Amin Ya Rabbal Alamin.

      Delete
    2. Assalamualaikum wrb, saya mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya lillahi ta’ala hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses. Perkenalkan terlebih dahulu saya Suci Andini tinggal di Riau,dulu saya berprofesi sebagai penjahit namun himpitan ekonomi yakni hutang piutang dalam membangun usaha saya kian semakin besar tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya tetap ikhtiar, pada suatu hari saya membuka buka internet tidak sengaja saya melihat postingan seseorang yang sama seperti keadaan saya tapi beliau sudah berhasil,beliau dibantu oleh Kyai H. Sakti Mangunkarso tanpa pikir panjang saya menghubungi beliau, saya diberikan pencerahaan dan solusi, pada awalnya saya ragu ragu tapi saya coba memberanikan diri mengikuti saran beliau,alhamdulillah berjalan lancar dan sekarang saya punya beberapa mini market dan penginapan didaerah Riau,terimah kasih saya ucapkan pada Kyai H. Sakti Mangunkarso sebab berkat beliau saya bisa seperti ini,mungkin banyak orang yang menyebut saya mengada-ada tapi saya buktikan sendiri,khusus yang serius mau bantuan silahkan hub beliau Kyai H. Sakti Mangunkarso beliau orangnya ramah ini nomor beliau 0852 1117 4125,ini pengalaman pribadi saya percaya atau tidak semua tergantung pembaca demi Allah ini nyata sekian dan terima kasih ,Assalamualaikum Wrb....allahuakbar....allahuakbar....allahuakbar...

      Delete
  2. thanks infox gan, moga bermanfaat...

    ReplyDelete
  3. terima ksh semoga sejahtera sentiasa....

    ReplyDelete
  4. Subhaanallah. Alhamdulillah. Allahu akbar.. Terima kasih tuan.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih. Moga bertambah lagi rezeki.

    ReplyDelete
  6. terima ksih...semoga rezeki yang diperolehi berlipat kali ganda.

    ReplyDelete
  7. Jazakallah...syukran kerna berdakwah..tq

    ReplyDelete
  8. insya Allah sy amalkan..aminnn...terimakasih

    ReplyDelete
  9. Baru baca dua hari dapat duit rm1000. Alhamdulillah Allah maha pemurah.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah. thanks for sharing... semoga awk sentiasa dlm rahmat Allah serta dimurahkan rezeki utk kita smua.. aminn ya Rabb..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Terima kasih ye. Puas saya cari potongan ayat ni. Hampir 25 tahun saya mengamalkannya sejak nak ambil UPSR. Tapi ayatnya hilang dlm pencil box. Alhamdulillah hasil perkongsian puan dan sahabat saya, saya dpt semula ayat. Sampai sekarang saya amalkannya..>Amin, Amin, Amin Allah Ya Rabbal 'Alamin. Terima kasih sekali lagi. Kredit juga utk Zaidah sayang...

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah di saat2 saya tertekan.. .perkongsian ini amat membantu. . Terimakasih semoga kita beroleh rezeki yg halal dan d berkati Allah. . .Aminnn

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah di saat2 saya tertekan.. .perkongsian ini amat membantu. . Terimakasih semoga kita beroleh rezeki yg halal dan d berkati Allah. . .Aminnn

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah dan terima kasih atas perkongsian. disaat saya kesempitan wang... saya amalkan ayat ini.. Subhanallah Rezeki tak pernah putus, Rezeki anak, keluarga dan gembira sangat dapat menginfakkan sebahagian rezeki kepada yang lebih memerlukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakalanya amat sedih rasanya, dahlah kesempitan, sukar pula mencari jalan rezeki dapat pula musibbah bertalu-talu. Akan cuba amalkan doa ini. Mudahan Allah SWT murahkan rezeki semua umat Islam. perkukuhkan ekonomi umat islam dengan keupayaan memberi sedekah dan menginfakkan rezeki ke jalan Allah. TERIMA KASIH. MOHON IZIN DIAMALKAN.

      Delete
  15. In sha Allah, elok untuk pelajar yang nak hadapi exam disamping masalah kewangan untuk membantu keluarga

    ReplyDelete
  16. Terima kasih.sya dh mencuba.btul2 ajaib

    ReplyDelete
  17. Makasih..! izin untuk mengamalkan...!!

    ReplyDelete
  18. Terima kasih atas perkongsian yang baik..

    ReplyDelete
  19. terima kasih..sy mohon izin utk mengambil keberkatan nya dan mengamalkannya

    ReplyDelete
  20. Izinkan saya beramal dgn ayat tersebut dan cara amalannya. Terima kasih. Dr Ahmad H

    ReplyDelete
  21. Trima kasih..amin moga rezeki sy bersama stemcell ada..brminat klik stemcellhebat.blogspot.com..

    ReplyDelete
  22. Izinkan saya nak amal ayat ini...saya benar benar sedih sbb byk hutang....org guna nama saya utk bisnes.... Saya menanggung hutang mereka.... Berat sgt saya rasa

    ReplyDelete
  23. Terima kasih dengan perkongsian ini. Izinkan saya beramal seperti yang disarankan.

    ReplyDelete
  24. Boleh juga baca buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI.. : )
    http://muslimchoices.com/?p=menjemput_rezeki

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah! trma ksih sgt2 kpd siapa yg post ni. Dgn izin Allah agr smuanya d murahkn rrezeki. Nk smbung bljr tp masalah kewangan :'(

    ReplyDelete
  26. Alhamdulillah..tq..mohon amalkan dan beri pada yg memerlukan...amin..

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah ..terima kasih atas perkongsian semoga dapat manfaat dan rahmat dari Allah S.W.T mohon untuk beramal..amin..

    ReplyDelete
  28. terima kasih atas perkongsian saudari..

    ReplyDelete
  29. terima kasih..sy mohon izin utk mengambil keberkatan nya dan mengamalkannya

    ReplyDelete
  30. Terima kasih...
    Pernah amalkn..alhamdulillah mujarab n berkesan.
    Akibat lalai dngn dunia..dh terlupa.

    Lame cari...
    alhamdulillah dpt jumpe blik..
    tq admin..
    Sy Minta izin utk mngamalknyer kmbali.

    ReplyDelete
  31. terima kasih...saya mohon izin untuk mengamalkanya insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, terima kasih.
      Mohon izin juga untuk mengamalkannya.
      Semoga dapat amalkan selalu dan memperolehi redhonya.

      Delete
    2. salam,terima kasih.mohon izin nak amalkan juga.

      Delete
  32. Jazkallahu khair. Semoga dimakbulkan Allah SWT. Aamiin yaa Rabbal 'alamiin.

    ReplyDelete
  33. Salam minta izin utk saya amalkan pula. Mudah2an rezeki kita semua diluaskan allah swt insyaallah. Jika ditakdirkan jadi kaya selepas ni, mudah2an kita semua jadi orang kaya yg pemurah insyaallah. Terima kasih. Drp zan

    ReplyDelete
  34. Terima kasih atas perkongsian. .semoga rezeki kita dipermudahkan Allah. .anda kaya dan berjaya fb Ana Rosnani

    ReplyDelete
  35. Terima atas saran yang anda ajukan melalui blog ini, mohon izin untuk mengamalkan apa yang anda sarankan, http://membinakeluargasamara.blogspot.com/
    http://jasa-tulis-skripsi.blogspot.com/
    http://mimbarkultum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Assalam mohon berkat utk buat amalan dan copy . Semogo tuan dimurahkan rezeki . Amin

    ReplyDelete
  37. insyaALLAH, mohon izin mengongsi ilmu ini. syukran jazilan

    ReplyDelete
  38. Terima kasih.. ya allah mudah2an peluang yg saya dapat ini dapat saya membantun keluarga saya setelah pemergian arwah ayah saya baru. Nie.. dan saya ingin berkongsi sedikit pengalaman dan bg sesiapa yg berminat..
    Sbb allah dah gerak kan hati saya dan tunjuk kan peluang ini pada saya.. dan peluang ini bukan utk saya seorg.. tp utk semua org2 islam di malaysia atau di indonesia boleh cari saya dalam facebook.. nama saya dalam facebook "jebat underkill atau boleh like di pase saya NAZIR GMJ4U.. INSHA ALLAH SAYA MEMBANTU BG YG BERMINAT.. MOHON MAAF SEMUA..

    ReplyDelete
  39. Salam.. Minta share.. Terima kasih..Semoga penulis dan kita semua dimurahkan rezeki yang halal kegunaan untuk dunia dan akhirat.. Amin

    ReplyDelete
  40. alamdulillah...setelah mengamalan zikir ini...serabut hilang,jiwa menjadi tenang dan rezeki datang dari sumber yg tidak disangka2...kini dipertemukan pula peluang penambahrezeki yg mudah...0129557601

    ReplyDelete
  41. Salam...tq atas perkongsian...moga anda dimurahkn rezeki dan dipnjgkn umur serta diberkati Allah...mohon copy n share ye...

    ReplyDelete
  42. askm...tq....sy mintak izin untuk amalkan doa ini...smg kita sama2 beroleh keberkatan...amin..

    ReplyDelete
  43. segala yg baik mudah2an memberi manfaat jika diamalkan penuh yakin dn dgn izin Allah

    ReplyDelete
  44. Sy mhon izin intuk amalkan..tq

    ReplyDelete
  45. Minta izin utk bramal... JazakAllahu khairan kathira...

    ReplyDelete
  46. salam.. terima kasih. Mohon izin utk beramal.

    ReplyDelete
  47. salam ... t. kasih.. atas perkongsian. mohon izin untuk amalkan

    ReplyDelete
  48. Salam...mohon izin untuk amalkan

    ReplyDelete
  49. salam .....terima kasih. Mohon izin utk saya amalkan.Semoga anda perolehi lebih murah rezeki tak putus putus

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum saya minta izin mengamalkannya....teria kasih

    ReplyDelete
  51. Assalamualaikum saya minta izin mengamalkannya....teria kasih

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum...terima kasih d atas pkongsian zikir ini...semoga kita semua sentiasa dmurahkan rezeki..amin

    ReplyDelete
  53. Assalammualaikum...trima kasih di atas perkongsian ini. mohon utk mengamalknnya.. sy mengalami kesempitan ekonomi yg amat sgt. mudah2an moga dipulihkan utk mengubah kehidupan masa depan... aminnnn....

    ReplyDelete
  54. terimakasih iformasinya,, ijinkan saya jg mengamalkannya dan mendapat barokahnya...kemudahan rejeki... amiinn

    ReplyDelete
  55. Assalammualaikum melalui blog ini saya zulkifli Simbolon mohon untuk mengamalkannya..saya mengalami himpitan ekonomi yang berat.mudah2an dapat mengubah hidup saya.zulkifli.psg@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Terima kasih .
    Izinkan saya mengamalnya.
    Semoga anda dikurniakan rezeki melimpah ruah..aamiin

    ReplyDelete