Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, August 1, 2012

CERITA SEMALAM DAN PAGI INI

Salam Y'All...

Pejam celik pejam celik... dah Rabu! Sleepy Wednesday, that's what I can say. Semalam after buka puasa, straight ke IOI Bandar Putra untuk shopping baju raya for the kids memandangkan Mr. Z cakap malas nak bersesak masa last-last minutes seperti tahun-tahun yang lepas. Alhamdulillah, kedai YFS yang menjadi hala tuju kami kalau membeli baju anak-anak lengang sahaja...only a few families yang ada...cuma agak stress apabila anak dok berlari ke hulu ke hilir plus Arissa yang asyik-asyik meraung tanpa sebab munasabah..huhuhu :(

Balik dari IOI sampai rumah dah almost 11pm kerana teman Mr. Z ke bank di town Kulai...I was so tired and sleepy...manakan tidak..semalamkan aku bangun jam 3 pagi and mata terbuntang x boleh tidur. And thinking of the same routine I need to commit everyday in Ramadhan Al-Mubarak ini membuatkan aku semakin rasa letih...but nak buat mcmanakan..mahu atau tidak..I need to go through it... Ya Allah, tabahkan dan kuatkanlah aku...!!! Sambil menantikan encik suamiku yang berurusan dengan cash deposit machine, aku sempat terlelap kat dalam kereta. Sampai rumah..buka baju and kemas light-light terus aku tidurkan Arissa a.k.a sibusyukmasyam dengan aku sekali belayar...until Mr. Z kejutkan aku.. "Tak mandi ke?" Cheh...!! Tapi aku bangunla..mandi..wangi2 sebelum kembali ke dreamland...

4.00 am bangun memasak untuk sahur... Blackpepper Campak-Campak Fried Udon Noodle jer.. x daya aku nak masak grande..iron baju, kemas beg anak then tidur balik..dpt setengah jam before Mr. Z gerakkan aku untuk bersiap gi kerja...

Tu jelah kot entry 1st aku hari ini...aku masih mamai-mamai lagi nie...huhuhuh...

No comments:

Post a Comment