Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, August 16, 2012

KEK KARAMEL

Salam Y'All...

Pada ketika dan saat ini, ramai yang sudah mula bercuti bagi meraikan Aidilfitri yang bakal menjelma pada hari Ahad ini. Well, aku actually tak apply cuti pun untuk pra-raya, but aku tewas pada keadaan. Esok terpaksa apply leave sebab rumah macam kapal karam dah...dan tahun ini 1 Syawal bakal disambut di rumah sendiri :-)

Talking about Kek Karamel, memang pernah dengar akan kewujudan kek ini beberapa waktu yang lalu. Tapi tak pernah nak rasa until one of my online-offline friend tag gambar kek ini...kena plak bulan puasa nie...dan testimoni dia bagi kawkaw..siapa yang tak meleleh...???!!!

Betapa mencabarnya perjalanan hidupku nak mencari kek ini. Actually Param yang jual kek nie dekat jerr dgn rumah aku..tetapi a few times aku pergi tak dapat samada dah habis atau dia tak buat..huwaaa...sadis...!!!

Tapi, jangan dilupa sesungguhnya rezeki itu Allah SWT yang menentukan. Alhamdulillah hari Ahad lepas memang rezeki aku lah :-) Macam biasa aku ke param Rajawali..and there there... kek karamel yang mengancam tu ada! So aku pun belilah.... jom tengok rupa dia... lawaaaa....menggoda...!!!!



Testimoni aku:

- Kek yang lembut dan lembab
- Kandungan gula yang memadai..tak terlalu manis dan tak tawar
- Kemas dan cantik
- Harga yang murah

Aku lantak pepuas kek ini... beli 3 slices, 2.5 slices aku bedal sorang sbb Kak Long tak nak....

No comments:

Post a Comment