Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, August 14, 2012

KERABU KAKI AYAM

Salam Y'All... :)

Hari nie balik lewat sikit kerana nak ke Jusco Bukit Indah...so Mr. Z drive, dia kan balik kerja lagi awal dari aku and dia akan ambil the kids di taska then fetch me di kilang and terus zoom ke Bukit Indah :)

So aku nak share menu berbuka puasa pada hari Ahad lepas. Ahad terakhir Ramadhan tahun ini, alhamdulillah dapat merasa air tangan sendiri after melantak air tangan orang 99% of puasa tahun ini...huhuhu... hari Ahad lalu, hanya aku dan Kak Long di rumah sebab Mr. Z balik kota (as always) and aku desak dia bawa Eiman dan Arissa kerana aku nak Kak Long concentrate study for her ujian setara Sekolah Agama.

Jumaat sebelumnya, aku beli 500g kaki ayam di pasar malam. Mula-mula macam teringin nak masak kari sebab teringatkan mihun kari kaki ayam yang menjadi peberet sepanjang zaman aku... but while berchatting dgn kawan aku Diana Din..she mentioned about Kerabu Kaki Ayam so apa lagi..aku pun teruslah trial error for the first time ever buat menu itu... ini hasilnya... tadaaaa............


Sedap tak?

It was fun berbuka berdua dengan Kak Long...macam2 ada :)


2 comments:

  1. mcm2 boleh msk pkai kaki ayam ek..yana baru tau. selalu mkn sup kaki ayam jerk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasal...yg penting berani mencuba..serius sedap kerabu nie..cubalah!

      Delete