Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, August 30, 2012

TRUE LOVE ~ FOR BETTER & WORSE, TILL DEATH DO THEM PART....

Salam Y'All...

Lagi 23 minit nak balik... plan hari nie nak MC sbb headache dari Isnin tak kebah, maybe tidur tak betul, tak cukup... malam td badan dah dedar-dedar mcm nak demam but tadi sampai office I felt better so here I am counting the minutes to byebye Tebrau.. Hello Kulai and tomorrow Hello Muar...lalalalala.... :X

Hari nie, while I am pretty busy with the DGS things.. then re-organise semula RMA & Prod Debug... sbb Berahim dah balik dr cuti... and do all the benda2 yg sepatutnya... aku sempat curi-curi baca belog yang mencuti hati aku... actually ptg semalam aku start baca dah but hr nie continue... http://abil4fauziah.blogspot.com .... all of you must read this.... kisah keagungan cinta seorang suami kepada isterinya... something that very rare... seperti kasih Shah Jehan kepada Mumtaz Mahal versi moden... pendekatan Abil yang bersahaja, bagai menulis bait warkah untuk isteri yang amat disayangi... aku x habis baca lagi so aku x bleh bg full review lah... 

Semoga Allah terus memberi kekuatan untuk Abil dan Gee bg menghadapi dugaan ini... dan semoga Allah menyembuhkan Gee seperti sediakala... Ya Allah... kabulkanlah doaku ini....

p/s - aku dah add belog nie ke blog yg aku follow ---------------->

No comments:

Post a Comment