Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, September 26, 2013

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BELOG INI :-)

Salam You Guys...

Belog saya takde apa-apa.... saya menulis kerana minat menulis... saya menulis sekadar berkongsi apa yang berlaku dalam hidup... saya menulis sebagai rujukan untuk masa hadapan... saya kadang-kadang sekadar copypaste dari FB atau belog org lain untuk rujukan peribadi, apa bila saya rasakan perkara atau informasi yang saya perolehi itu akan berguna di masa hadapan... oleh itu... halalkanlah kalau saya copy dari FB or belog korang ya...

Saya menulis untuk berkongsi...contohnya resipi... adakalanya saya upload gambar kat belog, ada kawan yang minta resipi... adalah lebih mudah menulis di belog dari di FB... senang nak search!

Belog saya tiada apa-apa... tapi saya nak ucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada sesiapa sahaja yang sudi jengah-jengah singgah-singgah click-click belog saya ini.... Adakalanya saya update 3-4 kali sehari, adakalanya saya update 3-4 hari sekali... kerana saya bukan fulltime belogger.. saya pekerja.. saya engineer yang ramai je mata-mata di sekeliling saya memandang bila saya ON PC...walaupun saya buat dan siapkan kerja saya, tetapi biasalah manusia..lebih gemar mencari kelemahan dan kepincangan orang daripada kekuatan dan sumbangan yang diberikan... well, that is human.... :-)

Saya akan terus menulis dan menulis dan menulis.... dan saya selalu berdoa dan berharap yang saya akan dapat menulis lebih banyak dan lebih bermanafaat selagi hayat dikandung badan.... sekali lagi, TERIMA KASIH, ATAS SOKONGAN YANG ANDA BERIKAN... I LOVE YOU ALL !!!

EYCHA...

3 comments:

  1. ya..akak menulis, saya membaca.. begitu juga sebaliknya.. kita saling menyokong :)

    ReplyDelete