Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, September 12, 2013

DAH MULA RASA KESAN KENAIKAN RON95 YANG "20 SEN JERRR" TU?

Aku dah!

Semalam aku tapau Nasi Goreng Cendawan sewaktu lunch.
Aku memang suka makan nasi goreng cendawan nie sebab dia x pedas sangat, tapi xdela tawar mcm nasi goreng cina tu.
And aroma cendawan dan lada sulahnya memikat nafsu serakahku...

So, semalam aku pergi ke warung tersebut.
Last aku pergi longggg before puasa dulu....
Sebab before puasa tu En. Z dah blacklisted warung tu gara-gara waiting time yang mengarut dan orang datang kendian dia layan dulu.
But now En. Z dah berhijrah ke Nusajaya, nie festaim la aku jejak ke sana.

So, aku order la Nasi Goreng Cendawan itu.
Selalu RM4.00 jek.
Tapi kali ini.... "Lima Ringgit.... Lima Ringgit..."
Pengsan!
Terpempan seketika...
Terkedu pun yer...
Macam tu sekalik... apsal tak letak RM4.20 ker...
Dah untung apa...
Argkhs!

Cengginie je pun rupanya Nasi Goreng Cendawan tuuuuuuuuuu......


takdelah Cendawan sangat pun... with a few bites of ayam.. and cendawan yang ketara sangat tak sefresh mana...

Tapi sebab aku beli MAKANAN kan..malas la nak persoalkan sangat.. melainkan... lenkali fikir2 la dulu baru nak makan situ lg...

Hari nie, lepas geram punya pasal.... aku pun Burgermbira la di Burger King!!!!!


No comments:

Post a Comment