Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, September 4, 2013

SET DIET UNTUK SI TEMBAM YANG POKETNYA KURUS

Salam Sihat Cantik Menawan For All Yang Sudi Menjengahkan Diri Ke Belog Yang Tak Seberapa Ini :-)

First and foremost ~ hari ni jiwa rasa bahagia dan berbunga-bunga sangat. Kenapa yer? Kerana bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan dan lebih gembira sebab minggu nie so far takde gangguan mental dari parasit-parasit kat office nie. So, kerana mood happy ini... aku nak sharekan sesuatu yang pasti membuatkan mereka-mereka yang tembam dan comel tetapi poket dan kurus kering sebab melayankan nafsu makan yang naga buana tu makan itu ini sampai jadi paling comel (macam yang tukang tulis nie la..kikikikikiki....) rasa gumbira, happy dan bersemangat nak slim down tanpa menambahkan ke'slim'an poket korang yang dah sedia slim... Yer, aku faham sangat...tak semua orang berkemampuan, apatah lagi dengan minyak yang dah naik harga skang (first time I mentioned about harga minyak naik okeh!)

Bila sebut pasal nak kurus nie, ada sesetengah orang yang sanggup ambil risiko dan membahayakan diri sendiri apabila datang rasa terdesak sangat nak kurus. Sebagai contoh ~ bila jatuh cinta dengan jejaka dambaan se-pejabat or se-kuliah, atau dok diejek 'gemak' oleh kawan-kawan, family perli-perli tak de lelaki berkenan sebab lemak menggelebeh sana-sini atau orang pandang semacam je bila tengok pakai peplum tapi ada bonjol sparetyre kat pinggan... betul ke bohong? Sudah pasti betulllll kan?

Keadaan badan yang GEMOK ini bukan kita minta pun. Tak semestinya orang kaya je gemuk sebab banyak makan pasal banyak duit, ada juga orang yang biasa-biasa pun gemuk... ini Allah punya kerja. Allah pula takkan mengubah nasib seseorang itu kecuali dia berusaha untuk mengubah sendiri. GEMOK tu sinonim dengan TIDAK SIHAT & TIDAK CANTIK - Dua-dua tu penting terutama untuk perempuan la kan.. so, walaubagaimana terdesak pun korang-korang yang gemuk gedempol kat luar tu (termasuk aku!)... pilihlah produk yang selamat sebagai supplement bantuan untuk menguruskan badan. Salah pilih, korang akan kurus poket + kurus badan sebab sakit dan terpaksa tanggung kos perubatan plak sebab rosak buah pingganglah itulah inilah.... so watch out!

Thanks sebab tak jemu membaca entry ini :-p

Now only we come to the point yang aku nak cakap dari awal tapi tak tercakap-cakap.
Kalau sebelum nie korang-korang maybe fikir 18 juta kali sebelum nak berdiet dengan cara yang tak merabakkan poket... sekarang tidak lagi. Ini sebab korang boleh mencuba Set Slimming Shaklee dengan harga yang sangat-sangat-sangat berpatutan! Yes aku sendiri mengaku Shaklee nie mahal weh...tapi apalah sangat berbelanja lebih untuk kesihatan, kan? memang betul..tapi kalau berbelanja lebih untuk kesihatan sampai takde duit nak bagi anak-anak makan ...mana boleh kan? So, bagi mereka yang nak berdiet secara sihat, selamat, semulajadi dan terjamin.... mari kita plan beli Set Slimming Bajet Shaklee nie:


Set Slimming Bajet nie... cuma ada 2 produk jek yang confirm cukup untuk stok sebulan. Maka Inshaa Allah tidak membebankan poket like tetiba stok habis tengah2 bulan ker... boleh plan amik skang then next gaji amik lagi satu set untuk bulan berikutnya... kan? Jom kita bercerita how does this set work:

Set bajet nie ada 2 produk - Lecithin & Alfalfa. Both of these memainkan peranan yang penting bagi membuang lemak-lemak terkumpul dalam badan anda.

Lecithin
Lecithin berfungsi mengemulsikan lemak yang bertimbun-timbun dalam badan

Alfalfa
Alfalfa pula mendetoxkan segala toksik dalam badan. So Selepas Lecithin tu mengemulsikan lemak.. Alfalfa pula membantu mengeluarkan lemak-lemak itu dalam badan.

Simple understanding, right?

Dan dalam mana-mana bentuk diet sekalipun, paling penting - kena minum air banyak-banyak.

Inshaa Allah, apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. Takdelah korang kena berlari-lari kuda ke tandas dek kerana ceri-beri (sebagaimana impak sesetengah produk nak slim-slim nie) Korang tak perlu risau sebab produk nie dihasilkan dari bahan semula jadi..so takde bahan kimia yang merepek-repek yang merosakkan buah pinggan, usus etc etc.

Dan Shaklee nie HALAL yer.... tu paling penting!

Jadi... kalau ada yang berminat nak cuba, dan nakkan free consultation..jangan malu jangan segan. Sila roger. Boleh inbox kat FB atau sms/whatsapp jek ke Eca 017-6073815.

Jom lumbe...siapa kurus duluuuuuuuuu...........!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment