Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, September 3, 2013

SET BAJET SHAKLEE

Salam All ~ :-)

Lama tak update belog yo? Ha'ah memang agak lama, atas dasar kesibukan, tekanan mental di tempat kerja, ketidaksempatan ... walaupun idea mencurah-curah nak menulis... terutama sinambungan next episod Kisah Cinta Aku Dan Dia tu.. hehehe..

Tapi... sebelum nak sibuk baca kisah cinta orang lain... apa kata korang semua cintai diri sendiri dulu.. kerana kesihatan diri sendiri itu amatlah penting supaya kita mampu menjaga dan melayan insan-insan tersayang kita dengan sempurna....

Well, rasanya semua sedia maklum.. bila sebut pasal Shaklee nie, ada yang meremang bulu dada roma or malas nak layan sebab harganya mahal.... yer, memang betul nilai kesihatan itu adalah priceless! Ada yang sanggup berhabisan beratus ribu sebulan demi kesihatan diri... tapi, kesianla pula bagi golongan yang kurang mampu... kan? Atas dasar fair and square, di sini aku nak kongsikan set kesihatan Shaklee untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak menggunakan produk Shaklee yang marvellous ini, dan juga golongan berpendapatan sederhana dan rendah yang concern tentang kesihatan.. yang nakkk sangat guna Shaklee.

Hopefully, melalui Set Bajet Shaklee ini, anda sekalian dapat sama-sama join guna Shaklee tanpa merabakkan poket anda :-) Health is Wealth :-)

Ada 8 Jenis Set Bajet Shaklee nie :-)
1. Set Slimming = Lecithin + Alfalfa Complex
2. Set Menyusu = ESP + Alfalfa Complex
3. Set Sendi Tulang = AJHT + Ostematrix
4. Set Kecantikan = Vita-C + Vita-E
5. Set Hamil = B-Complex + Vita-Lea
6. Set Kanak2 = Mealshake + Omega Guard
7. Set Kesuburan = GLA Complex + Zinc Complex
8. Set Kulit / Jerawat = ESP + GLA Complex

Untuk mengetahui fungsi setiap satu, jangan buat-buat tak nampak yer...kat atas tu clear dah nama, no telefon...sila la sms or whatsapp sampai telefon nie berasap... Inshaa Allah, aku akan bagi konsultansi terbaek untuk korang semua :-)

P/S - Aku guna set nombor 1 tu.... hehehe....

No comments:

Post a Comment