Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, September 4, 2013

PETUA UNTUK ISTERI ~ JENG! JENG! JENG!

Salam Semua ~
tetiba aku teringat petua yang member aku dengar dari Ustazah Bahiyah (kalau x silap aku la..)
tetiba rasa aku kena kongsikan petua nie untuk kamu di sana di sini dan di situ yang bergelar isteri atau yang bakal bergelar isteri
supaya kamu sentiasa cantik luar dan dalam di mata suami kamu-kamu yer...

1. Petua nie boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja regardless of the age
2. Petua nie dilakukan selepas solat Isyak ye...
3. Sila lakukan dengan konsisten, yakin dan istiqamah :-)

* Ambil segelas air
* Baca Al-Fatihah 1x
* Baca Ayatul Qursi 1x
* Baca Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7x
* Hembuskan ke dalam air tadi dan minum
* Niatkan dalam hati untuk menjaga kecantikan diri + untuk kebahagiaan rumah tangga


Best of luck ladies... jom kita cuba amalkan bersama2 :-)

Tak perlu nak berjamu serapah untuk kelihatan cantik....


No comments:

Post a Comment