Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, June 19, 2013

HADIAH HEBAT MENJELANG RAMADHAN & SYAWAL

Assalamualaikum WBT Semua... hopefully kawan-kawan, kenalan-kenalan, blogghopper-bloghopper sekalian sihat walafiat dan di dalam lindungan Allah SWT setiap masa :-) Nowadays I keep posting in English, maaf kalau ianya menyebabkan you guys tak berminat nak membaca.. anyway, belog ini takdelah grande sangat pun :-)

So, di sini saya hendak kongsikan bukan 1, bukan 2 tetapi 3 jenis hadiah hebat menjelang Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelma tidak lama lagi. Cuma maaf kalau awal-awal saya katakan yang bukan saya nak bagi korang hadiah... tetapi, saya nak beri idea kepada you guys untuk memberi hadiah kepada kaum keluarga, sanak-saudara mahupun untuk teman-teman, rakan-taulan, bakal mertua ke... officemate ker... and the list go on! Sebenarnya kan, budaya 'memberi' ini elok diamalkan dengan hati yang ikhlas..apatah lagi pada bulan yang mulia ini... percayalah akan kuasa Allah SWT, the more you give, the more you will get! Keajaiban ini telah saya sendiri alami berpuluh-puluh kali.. Demi Allah! Kerana bila kita kongsikan rezeki yang kita ada dengan orang lain, Allah akan bukakan pintu rezeki kita dari sudut yang berbeza malahan berkali-kali ganda. Yang penting, lakukan dengan hati yang ikhlas, bukan menunjuk-nunjuk dan niatkan kerana Allah Ta'ala... BEST OF LUCK!

So, now saya nak introducekan 3 jenis produk yang sesuai untuk dijadikan buah tangan kepada insan-insan istimewa dalam hidup anda :-)

1. KURMA GIFT SET
KURMA GIFT SET

Amacam, menarik tak? Kurma Gift Set ini dari Tupperware Brands Malaysia. Limited Edition bersempena bulan Ramadhan Al-Murabak yang bakal menjelma tidak lama lagi. Seperti tahun-tahun sebelum ini, Tupperware memang akan keluarkan Kurma Gift Set tetapi pada pandangan peribadi saya, tahun nie memang set yang Kaboommmmm!!! Malatops di pasaran :-)

Apa ada dalam pakej ini?

SHELF SAVER (2) 840ml - BEAUTIFUL GOLD COLOR
KURMA (1) 500g
GIFT BOX
FREE RAYA PACKETS (ANGPOW) (5)

Macamana pula dengan harga? Haaaa... yang nie sentiasa menjadi tanda tanya, kan? Okay, satu set Kurma Gift Set ini berhara RM52.90 sahaja. (sahaja??? mahalnya!!!) Ok fine, mahal eh...kalau beli 1 mahal..apa kata beli 2 set terus.. penjimatan lebih 20% kerana kalau beli 2 set hanya RM79.80 sahaja.

Mahu runding mesra? Mahu nego harga? Bolehhhhhhhh.... sila email/YM: norafesa79@yahoo.co.uk atau sms/Whatsapp: 0176073815. 

Want for more???

Lebih istimewanya pakej Kurma Gift Set kali ini adalah dengan setiap pembelian set ini, anda layak untuk mendapatkan set Tumbler (4) 230ml dengan harga jangan-tak-percaya! Dengan penjimatan lebih 30%, tumbler pink dan purple ini bakal menjadi hak milik anda pada harga RM27.40. Harga sebelum offer RM39.20. Untuk harga yang lebih menjunam..... sila email/YM/sms/Whatsapp yer :-)

Saya Yang Super Comel
Oh salah satu fakta lupa nak dikongsikan, jenis kurma dalam Kurma Gift Set ini adalah Kurma Mahligai. Sesedap rasa... anak-anak saya sangat sukakan kurma ini.. very high quality!

2. CAKE GIFT SET


CAKE GIFT SET
2 jenis cake yang dimuatkan di dalam mangkuk tingkat Tupperware Pink-Purple yang comel, sweet dan LIMITED EDITION! Setiap tahun juga, Tupperware pasti mengeluarkan 2 jenis kek untuk set Aidilfitrinya. Kalau tahun lepas kek dijual berasingan, tetapi pakej tahun ini memang kompak dan menjadi pilihan ramai!

Apa ada dalam pakej ini?

SMALL GOODY BOX WITH CARIOLIER (2) 850ml
DOUBLE CHOCOLATE CAKE 300gms
CAPPUCINO ALMOND FRUIT CAKE 300gms
RAYA PACKETS (ANGPOW) (5)
GIFT CARD TAG
RETAIL: RM69.80

NOW: RM63.00

RM63.00 itu harga yang sangatttt berbaloi. Kalau nak harga lagi best... Sila email/YM: norafesa79@yahoo.co.uk atau sms/Whatsapp: 0176073815. Kalau nak lagi murah.. apa kata beli 3 set terus. Kenapa? Sebab BUY 3 FREE 1 OKAY !!! Best tak?

Apa-apahal, Sila email/YM: norafesa79@yahoo.co.uk atau sms/Whatsapp: 0176073815. 

Want for more???


Luncheon Plate (4) sumber: Google
Tu diaaa tu diaaa....!!! Tahun nie berpink-pink, berpepel-pepel bling-bling la raya kita yeahhh... gambar di atas tu sekadar contoh jek. Warna bebetul is 2 keping purple mcm kat atas tu, lagi 2 keping biru tak muda tak tua... memang just nice! Luncheon Plate (4) ini adalah pwp untuk setiap pembelian Cake Gift Set. Normal Price RM51.20, harga pwp hanya RM35.80 sahaja... rajin-rajinkanlah untuk emal/sms/whatsapp atau inbox kat FB untuk rundingmesra ;-)

3. SERUNDING GIFT SET

Lalalala.... save the best for last! Yang nie. buat julung kalinya untuk Ramadhan & Syawal tahun ini... Tupperware memperkenalkan Serunding Gift Set!

SERUNDING GIFT SET
Serunding Gift Set nie ada dua jenis: Serunding Daging Kampung & Serunding Rendang Ayam. Sounds weird? Memang weird pun, yang tak weird adalah... rasanya memangggg sedap! Macamana saya tau? Sebab saya dah rasa dah.... jangan jeles!!!


SERUNDING DAGING KAMPUNG

SERUNDING AYAM RENDANG
Apa ada dalam pakej ini?

SERUNDING GIFT SET - CHICKEN / BEEF
ONE TOUCH CANISTER JR (1) 1.3L
SERUNDING DAGING KAMPUNG / SERUNDING CHICKEN RENDANG 120gms
RAYA PACKETS (ANGPOW) (5)
GIFT BOX
RETAIL: RM35.80
NOW: RM32.20

JANGAN TAK PERCAYA! ITULAH HARGANYA! MURAH SUPER MURAH !!! Kalau jadi ahli Tupperware lagiii murah....!!! Jom tengok more gambar Serunding ini :-)

THE INGREDIENTS



MACAM NIE RUPA SERUNDINGNYA

SERUNDING AYAM RENDANG & SERUNDING DAGING KAMPUNG

SERUNDING DAGING KAMPUNG

SERUNDING AYAM RENDANG

SESI CUBA + TRY + TEST = SEDAP !!!



Ask For More?

EXCLUSIVE PURCHASE:
COMPACT CANISTER (4) 600ml 
RM38.60 WITH EVERY PURCHASE OF SERUNDING GIFT SET
(NORMAL PRICE RM55.20)

gambar from Google Search


FUHHHH SELESAI.... APA-APAHAL PUN.... JANGAN SEGAN JANGAN SILU,
SMS/WHATSAPP/YM/EMAIL/PM INBOX FB YA KALAU SUKA...JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA..STOCK HOT-HOT ITEM NIE SEKELIP MATA BOLEH HABIS...!!!!!

No comments:

Post a Comment