Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, September 17, 2014

SAYA SUB-DEALER ONEXOX IN THE MAKING


Assalamualaikum :-)

Promote diri sendiri nampaknya? Hahaha...

No lah... this is my mission towards vision nak financial freedom lah katanya..

Kadang-kadang fikir nyesal pulak aku lambat join OneXox nie... dari dulu kak Aiza dah ajak tapi aku macam was was dan takut-takut, maklumlah benda baru kan...

But once dah joined in... Alhamdulillah... I like it! Duit topup pun dah x payah risau..dan yang paling best... business OneXox nie modal RM10 je pun...dan kita jual supaya ajak orang lain berjimat... who will resist, kan?

So...after 2 bulan lebih gitu aku join dah so far..I decide that I need to upgrade myself dari pengguna biasa ke level Sub-Dealer.

Yessss... I am OneXox Sub-Dealer in the making...!!!

Untuk orang KulaiJaya...jom kasi gegar!
Contact me untuk berjimat-cermat!

And I can serve anyone yang bukan dalam jajah takluk Kulaijaya dan Johor... PM je kat Facebook atau sms/whatsapp/telegram 0111 868 6979. Boleh bagi free consultation.

Sesungguhnya rezeki itu luas....apa juga peluang yang ada... gunakan sebaiknya :-)

No comments:

Post a Comment