Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Sunday, September 14, 2014

ADAKAH UOLS TAKDE KERJA ATAU BOSAN BEKERJA TAK KAYA-KAYA? JOM KITA BERNIAGA!

Assalamualaikum & Salam Ahad :-)

TAKDE KERJA?
BOSAN DAH JOBHUNTING TAPI TAK SANGKUT-SANGKUT LAGI?
PENAT BELAJAR TINGGI-TINGGI TAPI DAPAT KERJA DENGAN GAJI TAK SETIMPAL?

KEEP CALM...LET'S JOIN SHAKLEE!




Dengan SHAKLEE,

1. Anda berpeluang merencanakan sendiri berapa RM gaji yang anda mahukan setiap bulan!

RM25? RM250? RM2500? RM25000? RM250000? RM 2500000? Segalanya terpulang kepada anda sendiri. Anda buat anda dapat!

2. Buat kerja senang lenang goyang kaki di rumah tak payah nak keluar! 

This is so true! Dengan SHAKLEE, segalanya ONLINE! Bermula dengan pendaftaran sebagai SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR secara online, sehinggalah kepada pesanan barangan dan perkongsian. Semuanya ONLINE! Kepada yang super rajin dengan keazaman yang kuat untuk mencipta peluang secara OFFLINE, sudah pasti pendapatan anda juga berlipatganda setanding dengan usaha yang anda lakukan!

3. Bekerja mengikut jadual yang anda tetapkan. 

Freedom is priceless! Kalau kerja makan gaji, ada yang seawal jam 5 pagi dah keluar bagi mengelakkan kesesakan lalulintas. Balik sampai rumah ada yang pukul 8-10 malam.. worst case, kena OT...kena outstation. Bonus pulak ikut suka hati boss. Fedup layan karenah politik dan birokrasi di pejabat. Dengan SHAKLEE, buat jadual kerja sendiri. Nak rehat-rehat siang, nak pulun tengah-tengah malam.. ALL IS UP TO YOU! Yang penting, kena ada disipilin sebab KITA BEKERJA DAN MEMBAYAR GAJI UNTUK DIRI SENDIRI!

4. Online support 24/7. 

Dengan SHAKLEE... YOU NEVER WALK ALONE! Keluarga SHAKLEE ini besar... dan SHAKLEE juga adalah perniagaan yang berkonsepkan PERKONGSIAN! Tak ada siapa pun yang nak push anda untuk kejar sales bagai, melainkan diri sendiri push diri sendiri untuk berjaya! Sertai saya, yang merupakan ahli group KELUARGA JUTAWAN, FREEDOM, MM & PERMATA yang dipenuhi oleh beratus (ribu) ahli keluarga yang hebat, kental, kuat dan berjaya! Mereka sentiasa sudi untuk membantu, memberi inspirasi dan ilmu kepada anda. Jangan takut..jangan segan... susah senang bersama!

5. Bermula dengan modal yang rendah dan risiko yang almost zero!

Bagi memulakan langkah pertama dengan SHAKLEE, modal permulaan bagi menjadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR hanyalah RM75 (RM65 keahlian + RM10 postage)! Dengan wang permulaan serendah ini, memang mustahil lah anda akan mengalami risiko kerugian yang besar. Anda juga boleh memilih untuk mendaftar secara PERCUMA sekiranya anda memulakan langkah dengan SHAKLEE dengan pembelian sebarang produk bernilai RM680++.

Jadi, tunggu apa lagi? Sertai SHAKLEE sekarang!
Peluang telah dibuka di depan mata. Hanya anda sendiri menentukan untuk kekal di takuk lama atau berusaha keras untuk berjaya!

Hubungi saya sekarang untuk pendaftaran!

NORAFESA (SID 1023481)

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 0111 868 6979

https://www.facebook.com/norafesa
https://www.facebook.com/merak.foods

No comments:

Post a Comment