Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, October 14, 2008

{ SUSU ANLENE CONCENTRATE }

Tetiba hati aku rasa terpanggil untuk introduce satu segment baru dalam blog aku nie. Hehe.. segment yang aku nak introduce kali ini adalah My Testimonial. Tujuannya adalah untuk berkongsi dengan semua yang sudi menjengah blog aku nie tentang what do I think as a consumer pada barang-barang harian yang aku guna. Tak kiralah apa juga barang..benda-benda ker.. makanan ker.. etc etc... Hope it will be useful. Jgn risaula.. aku bukannya jenis suka nak kondem-kondem nie.. and aku bkn juga jenis kaki kritik tahap tak ingatnyer...tak macam sesetengah manusia tu. I will try to be as honest as possible okay...


Okeyla... as a beginning... aku nak share ngan korang pasal pandangan aku kepada Susu Anlene Concentrate yang sedang hangat diiklankan di kaca tv mupun suratkhabar etc etc. Memang cukup teruja tengok iklan Datuk Michelle Yeoh berkungfu sakan... some more aku mmg minum Anlene juga dulu so the status ditekak aku mmg kiranya powerlah... so, I expect the same for the new product as well.


Aku beli Susu Anlene Concentrate kat kedai near to my house. Kotak kecil comel, packed of four. memang menawan and compact. Until I tasted it.... yuuuurrrccckkkssss...!!! It is really beyond my imagination as a forever milk fan... not in a a good way... I don't think it suits me at all. The milk was thick.. I mean. PEKAT and the taste was bad... too sweet and the vanilla flavour is beyond the limit where I can accept... tolonglah... I can't take it...



Maybe juga aku bukan jenis suka menda manis... tapi tataulah... my verdict - 1/10. Sorry guys...!!

1 comment:

  1. Jgn pentingkan rasa nnt badan binasa... kalo kaji betul2 susu ni plg tinggi calcium berbanding susu kotak yg lain.. saiz kecil tp tinggi calcium ... 1 kotak cukup utk keperluan kalsium harian bdn kita.. jika xminum kesan dia tgk la 10 tahun lg or 5 thn lg.. sakit pingang lenguh2... naik tangga pun x larat.. rasa xmelambangkan benda tu bagus.. tq

    ReplyDelete