Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, October 8, 2008

{ BLOG RAYA PART THREE - WAJAH CERIA MY KIDDOZ }

Hari Raya... bagi aku dah lama meaningless... selain dari meraikan kemenangan setelah sebulan berpuasa, other things are totally nothing. Walaupun kadang-kadang kenangan lama ketika beraya di UK menggamit kenangan... (my good old days), hati menjadi rindu... ewahhh...!! Bagi aku, raya skang more untuk anak-anak jek. Seronok melihat mereka berbaju baru, seronok melihat keletah diorang meratah makanan yg serba enak, seronok melihat mereka girang mengutip duit raya...dan aku pun seronok menyimpan duit diorang untuk bekalan masa depan. I don't believe in spending duit raya for non-sense...like beli brg emas, beli toys etc. Mungkin aku dah dididik oleh mak aku sejak kecil lagi, setiap duit raya aku serahkan pada dia dan dia akan simpan dalam akaun BSN aku (on that time larrr...) And proudly to say, itulah wang tambahan poket aku ketika aku study kat UK dulu... and aku nak Kak Long & Eiman turut merasakan betapa seronoknya bila tgk duit dalam bank banyak dan they won't have any financial problem tatkala mereka menuntut ilmu kelak...

Aku nak share gambar-gambar anak aku during raya. Hehe.. gambar aku ngan laki aku x de yerk..zaman posing maut dah lama berakhir dlm hidup aku (kecuali klu aku berjaya turunkan berat badan aku ke 60kg then aku akan suka posing balikla yerk..hekhekhek...)




No comments:

Post a Comment