Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, October 28, 2008

{ GAMBAR BUKA PUASA @ SOFITEL }

Salamsz...
Mcm agak lama jek tak update blog nie kan? sian jek..sebab aku tgh agak busy menceburkan diri dalam dunia Google Adsense.. so sesiapa yg sudi silakan melayari blog terbaru aku - http://wellbeing2u.blogspot.com/. Tapi jgn risaula, pasal this blog will always keep it alive, sbb nie personal blog aku...untuk release tension, layan perasaan..share suka duka..huhu... maka sendiri mau ingatla...
Aku rasa belum terlewat nak share gambar berbuka puasa kat Sofitel Hotel masa bln puasa hari tu. Aku dah lama nak share, tapi tuan empunya kamera lambat mewar-warkan gambar pada aku, maka lambatlah aku upload...hehe..dia peram dolu agaknya memorycard dia bagi berbisa..hehe...whateverla yer encik Andik.. so, selamat melihat gambar2 buka puasa.. thanks a lot pada my reporting manager (yer.. you are still my Reporting Manager based on Outlook Info wahai Encik Ismail bin Abdullah...) yg membelanja kami-kami semua berbuka puasa kat Sofitel...bkn selalu dapat mkn mcm tu..hehe..and kambing BBQ dia memang hebat...!!! Tahun depan tukar ri Marriot ke..Hyatt ker or Puteri Pacific plak yer...hehe...

Gambar Kenangan MIS Team Flextronics Senai 3 (cuba tgk tgn En. Ismail..hehe)

Aku (kakak sulung), Sani & Andik..makan beb...makan...free plaks tu..haha

Aku ngan adik bongsu MIS, Jepon...hehe...dia nie 'Label Manager' tau...jgn memain!


Detik-detik akhir kemesraan En. Ismail dan 'anak bongsu'nya...jgn sedih, Jepon...!!!

No comments:

Post a Comment